"Саляфпыз" дегендерге Шейх Усеймин: - Сұхбат
Сенбі, 25.Ақпан.2017, 12:49
НЕГІЗГІ БЕТ КІРУ ТІРКЕЛУ
Әссәләму аләйкум, Қош келдіңіздер: Қонақ · Тобыңыз: "Қонақтар" · RSS
[ Жеке хаттар() · Жаңа жазулар · Қатысушылар · Сұхбат тәртібі · Іздеу · RSS ]

...:: Сұхбаттағы соңғы жазулар ::...
Тақырыбы Соңғы жазу Жауаптар саны Сұхбат
Болашақ жар таңдаймын... Уақыты: 12.Қазан.2015, 01:07
Соңғы жазған: Multfilm
13 Бозбала мен бойжеткен танысу бұрышы.
Мұсылманша неке қию Уақыты: 02.Тамыз.2015, 00:48
Соңғы жазған: Dinislam_Kz
40 Үйлену оңай, үй болу қиын.
Түс көру туралы... Уақыты: 15.Сәуір.2015, 11:53
Соңғы жазған: Simbat2590
27 ИМАН (Аллаһтан басқа табынуға лайықты ешкім жоқ)
Танысу бұрышына қош келдіңздер... Уақыты: 28.Сәуір.2014, 17:48
Соңғы жазған: zhanbolat87
6 Бозбала мен бойжеткен танысу бұрышы.
Келіңіздер танысалық Уақыты: 02.Наурыз.2014, 23:28
Соңғы жазған: umka88
15 Келіңіз танысайық.... (Сіз қай қаладансыз?)
|  Досыма жіберу | Барлығы

Страница 1 из 11
Сұхбат » Дініміз - Ислам, кітабымыз - Құран, жолымыз - сүннет, мазхабымыз - Ханафи » Діни мәселелерге байланысты сұрақ-жауаптар... » "Саляфпыз" дегендерге Шейх Усеймин: ("Саляфпыз" дегендерге Шейх Усеймин:)
"Саляфпыз" дегендерге Шейх Усеймин:
SalamatУақыты: Жұма, 02.Сәуір.2010, 13:57 | Хабарлама # 1
Подполковник
Тобы: Модераторлар
Жазған хаттар саны: 137
[ ]
Ажыратылған
"Саляфпыз" дегендерге Шейх Усеймин:
http://www.youtube.com/watch?v=wYQ6HKUlLGk&feature=related
SalamatУақыты: Жұма, 02.Сәуір.2010, 13:58 | Хабарлама # 2
Подполковник
Тобы: Модераторлар
Жазған хаттар саны: 137
[ ]
Ажыратылған
"Саляфпыз" дегендерге Шейх Фаузан:
http://www.youtube.com/watch?v=Pd7LF9l-Jyc&feature=related
MahdiУақыты: Сенбі, 03.Сәуір.2010, 15:02 | Хабарлама # 3
Сержант
Тобы: Қолданушылар
Жазған хаттар саны: 35
[ ]
Ажыратылған
Ассаламу алейкум уа рахматуллахи уа баракатух!
Бауырым Саламат бұнысымен не айтқың келіп тұр,мен түсінбедім?!
Менің түсінгенім бұл жерде екі ғалым "саляф" жолын емес,өздерін біз "саляфитпіз" дегендерді айыптап жатыр.Өйткені егер адам өзін "саляфитпін" деп сол жолдағыларға ермесе,ол өзін қанша "саляфитпін" деп айқайлағанымен ол сөз оның дұры жолда екенін білдірмейді.Өйткені қазіргі кезде джамағат такфирде өздерін саляфитпіз дейді немесе ихуан муслим жамағаты да солай дейді т.б.Ал олардың бұлай саляфитпіздеп айтулары олардың тура жолда екендігін білдірмейді.Сондықтан "саляфитпін" деп айту уаджиб емес,ал сол жолмен жүру уаджиб болып есептеледі!


Абдулла
SalamatУақыты: Сенбі, 03.Сәуір.2010, 22:53 | Хабарлама # 4
Подполковник
Тобы: Модераторлар
Жазған хаттар саны: 137
[ ]
Ажыратылған
Уағалейкум ассалям уа рахматуллахи уа бәрәкәтух Махди бауырым, шейх Фаузан: "біз саляфтардың жолын ұстануды айтамыз, әрі үйретуге тырысамыз бірақ бұл жолды "Саляфит" жолы деп айтпаймыз" - дейді. Және бұл "саляфит" деген терминнің өзі бидъат, "саляф" сөзі бидъат емес, "саляфит" деген сөз бидъат. Әрі бұл бидъат сөздің атын жамылып көне діннің асылын ұстанған "саляфтарға" кір келтіруге болмайды деп Усейминнің өзі айтады. Жалпы "саляф" сөзі сахабаларға, табиъиндарға және табаъа табиъиндарға айтылады Аллаһ оларға разы болсын. Ал бұл саляфтардың жолын ұстанған ғұламаларды шариъат бойынша амалдары тура бір саляфтардың аузынан түсіп қалғандай болғандықтан, балама түрде "саляфтардан еді" - деп айтатын болған. Және бір де бір сахаба немесе табиъин "мен саляфпын" деген жоқ. Өйткені олардың саляф екендігі айтпасада белгілі. Жалпы сіз дұрыс түсінгенсіз. Ғұламаларға өздерін саляфпын деп айтса жарасар ал басқаларға бұл тәккаппарлық қана болып есептеледі.

Хатты жөндеген Salamat - Сенбі, 03.Сәуір.2010, 22:59
MahdiУақыты: Жексенбі, 04.Сәуір.2010, 01:07 | Хабарлама # 5
Сержант
Тобы: Қолданушылар
Жазған хаттар саны: 35
[ ]
Ажыратылған
Quote (Salamat)
шейх Фаузан: "біз саляфтардың жолын ұстануды айтамыз, әрі үйретуге тырысамыз бірақ бұл жолды "Саляфит" жолы деп айтпаймыз" - дейді.

Бауырым сен шейхтің сөздерін нақты аудармадың,мүмкін ол былай болар: "Біз саляфтардың жолын білеміз,біз оны уйренеміз,біз сол жолға (өзімізді) саляфит демей шақырамыз".

Сосын бауырым,сен бұл сөздер нақты шейхтің өзі айтқанына сенімдісің бе?! Егер сенімді болсаң дәлелдеп берші!

Quote (Salamat)
Және бұл "саляфит" деген терминнің өзі бидъат, "саляф" сөзі бидъат емес, "саляфит" деген сөз бидъат. Әрі бұл бидъат сөздің атын жамылып көне діннің асылын ұстанған "саляфтарға" кір келтіруге болмайды деп Усейминнің өзі айтады.

ия бауырым бұл жерде шейх солай дейді,бірақ сен сәл түсінбедің,шейх ол жерде саляфия деген сөзді мүлдем бидғат деген жоқ қой немесе мүлдем сырып тастаған жоқ қой ?! Шейх "саляфит" деген сөзді,сол атпен жамылып алып өзерінің адасуына шақыратын секталарды айтқан айтқан.Ал егер өзін шынай ыхыласпен сол жолмен жүріп,өздерін саляфпын деп санаса,оларды бидғатшы деп айтқан емес, бұл бірінщіден.Екіншіден шейх "саляф" термині жайлы осы фатуадан кейін екінші фатуасында жақсы сөздер айтқан.
шейх ибн ‘усаймин былай деді: “ахлю-сунна уаль-джама’а – олар,біздің умметіміздің саляфтары(ізбасарлары), және,кім пайғамбар жолын және оның сахабаларының жолын ұстанатын болса,ол саляфит болып есептеледі.!” “шарху акъида аль-уасатыя” 1/314.
Баурым әр-бір мұсылманға саляфтардын жолына еру уаджиб,бірақ оны айту уаджиб емес,ал егер шынайы ықыласпен өзін саляфтардың қатарына қосатын болса,онда оған рұқсат өйтіп айту.Жане бұл жайлы ешқандай ғалым бидғат демеген,егер адам соған лайық болса,бұл жерде менім сөзімді дұрыс түсін,лайық болу дегенім-солардың түсінігінде болу деген мағынада айтып жатырмын.Бұл жайлы Абдуль-‘Азиз ибн Баз, шейх ‘Абдур-Раззакъ ‘Афифи, шейх ‘Абдуллах ибн Къу’уд и шейх ‘Абдуллах ибн Гъудаян айтқан.“Фатауа аль-Ляджна” 1/165.
Ал шейх Ибн Базз булай айтуды абзал деген керек десең
міндеттісің деген.“Хаккъуль-муслим”.


Абдулла
MahdiУақыты: Жексенбі, 04.Сәуір.2010, 01:19 | Хабарлама # 6
Сержант
Тобы: Қолданушылар
Жазған хаттар саны: 35
[ ]
Ажыратылған
“саляф” -сөзін ең бірінші пайдаланған пайғамбарымыз салаллаху алейхи уассалам! пайғамбарымыз салаллаху алейхи уассалам қызы фатимаға: «мен сен үшін ең жақсы (саляф)ізбасардан боламын» деген. сахих муслим,2450.

шейх ибн ‘усаймин былай деді: “ахлю-сунна уаль-джама’а – олар,біздің умметіміздің саляфтары(ізбасарлары), және,кім пайғамбар жолын және оның сахабаларының жолын ұстанатын болса,ол саляфит болып есептеледі.!” “шарху акъида аль-уасатыя” 1/314.

ал шейхул исләм ибн тәймия (оған аллаһтың мейірімі жаусын), «ахлю-сунна уаль-джама’а» терминіне түсініктеме беріп, былай деген: «бұл аллаһ кітабы мен оның елшісінің салаллаху алейхи уассалам сүннетін, осы үмметтің алғашқы буыны болған муһәжирлер мен ансарлардың ұстанғандарын ұстанып, ықыласты түрде соларға ерушілер» деген. («мәжмуғат әл-фәтәуә», 2/375).

абу хурайра му’авйядан,ол ‘ауфа ибн маликтен және ‘абдуллах ибн ‘амрадан хабарлайды,аллаһ елшісі (аллаһтың оған сәлемі мен игілігі болсын): «яхудилер жетпіс бір тармаққа бөлінеді,ал христиандар-жетпіс екіге.және менің де умметім 73 тармаққа бөлінеді,соның ішінде біреуінен басқасынан барлығы (тозақ)отында!»сонда одан: «олар кімдер?» деп сұрағанда,жауап қайтарып: «ол аль-джама’а!» деді.осы сөздің түсінігін пағамбарымыз(аллаһтың оған сәлемі мен игілігі болсын) басқа хадистің риуаятында: «олар менің және сахабаларымның жолын ұстанғандар!» деп талқылама берді. [/b][/color] ахмад 4/102, абу дауд 2/503, ат-тирмизи 3/367, ибн маджа 2/479, ад-дарими 2/241, аль-хаким 1/128, ибн абу ‘асым 63. сахих хадистердің қатарына жатқызғандар абу ‘иса ат-тирмизи, имам ибн хиббан, аль-хаким, аз-захаби, хафиз ибн хаджар, имам аль-багъави, хафиз ибн касир, аль-джузджани, шейхуль-ислам ибн таймия, аш-шатыби, хафиз аль-‘иракъи, аль-бусайри, хафиз ас-суюты, ахмад шакир, шейх аль-альбани және мукъбиль.

ал қазіргі кезде ислам туын көтерген салаф ғалымдардың бірі, шейх альбани, шейх ибн базз, шейх ибн усаймин рахматуллахи алейхи!

бұл жайлы шейх уәлид ибн сәйф ән-наср: «егер де сен әл-албани, ибн баз, ибн усаймин сияқты ғалымдарды жақсы көретін адамды көрсең, онда ол адамның сүннетті берік ұстанушы екенін біл»-деген. («сәбил әл-жәнна би шарх усули сунна» кітабын қараңыз. 9)


Абдулла
SalamatУақыты: Жексенбі, 04.Сәуір.2010, 02:59 | Хабарлама # 7
Подполковник
Тобы: Модераторлар
Жазған хаттар саны: 137
[ ]
Ажыратылған
Аллаһ сектант "Саляфилерден" сақтасын!!!
Махди бауырым шейх Усейминнің мына сөздерін қалай түсінсе болады?
http://www.youtube.com/watch?v=XarxCwfOkWo


Хатты жөндеген Salamat - Жексенбі, 04.Сәуір.2010, 03:08
МуслимУақыты: Жексенбі, 04.Сәуір.2010, 15:15 | Хабарлама # 8
Майор
Тобы: Модераторлар
Жазған хаттар саны: 91
[ ]
Ажыратылған
Quote (Salamat)
"Саляфпыз" дегендерге Шейх Усеймин:

Quote (Salamat)
"Саляфпыз" дегендерге Шейх Фаузан:

Хафиз Ибн Хаджар о биографии Ибрахима ибн ‘Умара ибн Ибрахима ибн Халиля аль-Джа’бари сказал: “Ибн Рафи’ говорил о нем: “Он был знающим отрасли религиозных наук. И когда он писал о себе, то писал, что он саляфит”, а когда Ибн Рафи’ спросил у него об этом, он ответил: “Это причисление себя к дороге предшественников”. См. “ад-Дураруль-камина” 1/51.

Имам аз-Захаби об имаме ад-Даракъутни говорил: “Этот человек никогда не заходил в философию, не спорил относительно этого и был саляфитом”. См. “ас-Сияр” 16/457.

Спросили шейха Ибн База: “Что вы думаете о тех людях, которые называют себя «саляфитами» или «асаритами», не относится ли это к самовосхвалению?” Он ответил: “Если человек искренне относит себя к саляфитам или асаритам и действительно является одним из них, то мы не имеем ничего против этого. Наши праведные предки говорили так же: «Такой-то саляфит» или «такой-то асарит». Такой вид самовосхваления необходим и даже обязателен! Сл. “Хаккъуль-муслим”.

Шейх Ибн ‘Усаймин сказал: “Ахлю-Сунна уаль-джама’а – это саляфы нашей уммы, и тот, кто следует по пути пророка (мир ему и благословение Аллаха) и его сподвижников, является саляфитом!” См. “Шарху ‘акъида аль-уасатыя” 1/314.

Шейх Ибн ‘Усаймин также сказал: “Кто такие приверженцы асара?! Это те, кто следует асару, кто следует Корану, Сунне и словам сподвижников, да будет доволен ими Аллах. И этого нет ни в одной из существующих течений, кроме саляфитов, которые строго следуют дороге саляфов!” Сл. “Шарх ‘акъида ас-Саффариния” № 1.

Спросили шейха Салиха аль-Фаузана: «Что такое саляфия? Является ли необходимым следовать ее манхаджу?» Он ответил: “Саляфия означает следование манхаджу саляфов из числа сподвижников и их последователей в вопросах вероубеждения, понимания и пути. Для мусульманина является обязательным следовать этому манхаджу!” См. “аль-Аджуиба аль-муфида” 103.

Также когда шейха аль-Фаузана спросили: «Является ли саляфия течением или партией, и является ли причисление себя к ним порицаемым?», он ответил: “Саляфия – это фиркъату-ннаджия (спасшаяся группа), и она же – ахлю-Сунна уаль-джама’а. Она не относится к партиям, возникшим в наши дни. И она – аль-джама’а, следующая Сунне и религии!” Он также сказал: “Саляфия – это группа, которая следует пути пророка (мир ему и благословение Аллаха), его сподвижников, да будет доволен ими Аллах, и мазхабу предшественников. И саляфия не является одним из существующих в наши дни джама’атов”. Сл. “Тахзир миналь-бид’а”.
Также шейх аль-Фаузан, опровергая претензии доктора Буты к саляфии, сказал: Каким же образом причисление себя к мазхабу саляфии может быть нововведением, если это означает следование мазхабу саляфов?! Ведь следование мазхабу саляфов согласно Корану и Сунне является обязательным!” См. “Та’къибат ‘аля китаб Саляфия лейсат мазхабан” 67.

Бұған не айтасың, Саламат?

МуслимУақыты: Жексенбі, 04.Сәуір.2010, 15:23 | Хабарлама # 9
Майор
Тобы: Модераторлар
Жазған хаттар саны: 91
[ ]
Ажыратылған
Quote (Salamat)
Махди бауырым шейх Усейминнің мына сөздерін қалай түсінсе болады?

Бұл жазба бұл тақырыптың атына сәйкес келмейді. Тақырыпты бұрмалауға / тақырыптан ауытқуға болмайды.

HayrullaУақыты: Дүйсенбі, 05.Сәуір.2010, 11:03 | Хабарлама # 10
Полковник
Тобы: Модераторлар
Жазған хаттар саны: 269
[ ]
Ажыратылған
Ассаламу алейкум уа рахматуллахи уа баракатух!

Аллаһ Тағала айтты: «Бізді тура жолға (сиротол мустәқим) сала гөр! Нығметке бөленгендердің жолына» (Фатиха, 5-6).
Кейбір ғалымдар «тура жол» - бұл Құран мен Сүннет, ал «нығметке бөленгендер» - бұл сәлафтар (яғни, сахабалар, таби`индер және тәби тәби`ндер) деп тәфсирлеген («Ситту дурар»).
Егер Құран мен Сүннетті, сәлафтардың түсінігімен үйренсек, инша-аллаһ, тура жолды тауып, ашуға ұшырағандардың және адасқандардың қатарынан болудан құтыламыз.

Quote (Salamat)
Аллаһ сектант "Саляфилерден" сақтасын!!!

П.С
"Бүлік шығару - адам өлтіргеннен де ауыр" (2-Бақара, 191).

Пайғамбарымыз (оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын): «Бүлік ұйықтап жатыр. Кім оны оятса, оған Аллаһтың лағнеті болсын» деген.


Шындық ізде!
Қуғанды қойып елес,
Дәлел сұра, себебі Дін ойын емес.
Дінді түсін - сахабалар түсінгендей,
Дін деген менің, сенің ойың емес!!!


Хатты жөндеген Hayrulla - Дүйсенбі, 05.Сәуір.2010, 11:10
SalamatУақыты: Дүйсенбі, 05.Сәуір.2010, 11:05 | Хабарлама # 11
Подполковник
Тобы: Модераторлар
Жазған хаттар саны: 137
[ ]
Ажыратылған
Уағалейкум ассалям уа рахматуллахи уа бәрәкәтух Муслим ахи. Ғылымы мен білімі толысқан әрі салафтардың ізіне түскен ад-Даракъутнимен (Аллаһ оған разы болсын) Ибрахима ибн ‘Умара ибн Ибрахима ибн Халиля аль-Джа’бари (Аллаһ оған разы болсын) сынды ғалымдармен өзгенінің айырмасы жоқтай сөйлемеңіздер. Білімсіз адам мың жерден білімдімін деген мен білімділірдің санатына қосылмайды және оны қосқанның өзінде ол олардай емес. Сол себептен ибн Бааз: "Олар шындығында да сондай болса" - дейді. Саляфтардың мазхабын ғылымы мен білімі жоқ адам ұстатып, енді ғана кәлима келтірген адам "Саляфпын" - десе жетіскен екенбіз. Пайғамбарымыз (Оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын): "Маған және менің әділетті халифтарымның соңына еріндер" - дейді. "Саляф" сөзі ең бірінші пайғамбарымызға (Оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын) және әділетті халифтарға қатысты айтылып отыр. Олардың манхаджына еру бар бірақ бірден шариъатты солар секілді ұстанамын деу және өзін солардың санатына қосу тәккаппарлық емей немене? Мәселенің төркіні осында саляфтардың жолын ұстанған ғұламаларды шариъат бойынша (құран мен сунна) амалдары тура бір саляфтардың аузынан түсіп қалғандай болғандықтан, балама түрде "саляфтардан еді" - деп айтатын болған ол туралы Ибн Бааз айтады. Бұл мәселең кәлима шаһада келтіргеннен кейін мен мумин болдым дегенмен бірдей. Ал оған дейінгі мұсылманның жолын қайда қалдырмақсыңдар? Құмырсқа әліңді біл, Аяз би жолыңды біл демейме атам қазақта. Саляф деген атқа аты емес заты сай адам лайығырақ. Бұл сөздің жүгін көтере алсаңдар өздерің біліңдер. Фитнәні кім туғызып жүргені Аллаһқа аян. Жәзакаллаху хайран уа бәрәкаллаху фикхум.

Хатты жөндеген Salamat - Дүйсенбі, 05.Сәуір.2010, 11:12
AL_HanifiyaУақыты: Дүйсенбі, 05.Сәуір.2010, 11:59 | Хабарлама # 12
Тобы: Удаленные
[ ]
Salamat, Бауырым бұл сөзіңізбен не айтықыңыз келіп тұр, Расында әр нәрсеге дәлелмен жүруді мақсат тұтқан, Құран сүннетті сахабалар сияқты түсінуге тырысқан адам Мәсхабты соқыр ұстанушыдан абзалырақ! Аллаһ саған тауфих берсін!

Егер сіздің сөзіңізге назар аударсақ, онда Ханафитпін, Шафигимін, Ханбалимін, Маликимін деп атау бидгат! Бұл термин ешқандай сахабалар, табигиндер Табиатабигиндердін кезінде қолданған емес!

Пайғамбарымыз (оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын) «менің үмметімдегі бір топ адамдар ақиқатты ашық ұстануды қоймайды, әрі ол (топқа) қарсы шыққандар оларға ешқандай зиян әкелмейді. және бұл, Аллаһтың әмірі келгенше жалғаса береді!» (әл-бухари 4/187, муслим 6/52).

бір адам шейх әл-әлбәниді «сәләфия» термині жайлы сұрағанда, шейх оған былай деді: «сен қай мәзһабты (жолды) ұстанасың?», - деп сұрайтын болса, сен не деп жауап бересің?». әлгі адам: «мен мұсылманмын», - деп жауап беремін», - деді. шейх әл-әлбәни: «алайда, бұл жеткілікті емес», - деп айтты. сонда анау адам: «аллаһ тағаланың өзі бізді «мұсылман» деп атады ғой: «ол (аллаһ) сендерді мұсылман деп атады» (хаж 78)». шейх әл-әлбәни былай деді: «бұл жауабың, ислам таралуының ең алғашқы жылдары берілгенде дұрыс болар еді. ол кезде, қазіргі уақытта пайда болған, түрлі адасқан сектаралар жоқ еді. егер біз бүгін, сенімі (ұғымы) біздің ұғымымыздан бөлек бір кісіге осындай сұрақ қойсақ, ол дәл осылай жауап береді. ши`а-рафидиялар, харижилер, әләуилер және басқа да адасқан топтардың барлығы: «біз мұсылманбыз!», - дейді. алайда, бұндай жауап бұл күндері жеткілікті емес». сонда әлгі адам: «мен, құран мен сүннетке еретін мұсылманмын деп айтамын», - деп жауап қатты. шейх әл-әлбәни: «бұл да жеткілікті емес», - деді. анау адам: «неге?», - деп сұрады. шейх әл-әлбәни былай деді: «керісінше мәлімдейтін бір сектаны мысалға келтіре аласың ба? яғни: «біз, құран мен сүннетке ермейтін мұсылманбыз», - дейтіндерді. әрине, олар: «біз, құран мен сүннетке еретін мұсылманбыз», - деп айтады». сонда әлгі адам былай деді: «онда мен өзім туралы: «мен, құран мен сүннетке еретін, әрі оларды сәләфтар (яғни, сахабалар, тәби`ндер, ұлы имамдар) сияқты түсінемін», - деп айтамын». шейх әл-әлбәни: «сен қай мәзһабты ұстанасың?», - деп сұраса, сен тура осылай жауап бересің бе?»,- деп сұрайды. ол: «йә», - дейді. сонда шейх әл-әлбәни былай деді: «ондай болса, бұл сөздеріңнің орнына, басқасынан қарағанда мағынасын ең жақсы қамтып алған әрі оны ашатын, қысқаша «сәләфи» сөзін айта салуға болмайтын ба еді?!».

шейх әл-әлбәнидің бұл түсіндірмесінен кейін әлгі адам айтты: «жақсы, мен сізбен келісемін. алайда, егер біреу менің: «мен сәләфимін», - деген сөздерімді естісе, бізден бұрын болған адамдардың қаталдығы мен жаман істері туралы ойлап қалуы мүмкін, оны сәләфиледің де бойынан табуға болады». шейх әл-әлбәни былай деді: «сенің сөздерің дұрыс деп санайық. сонда, егер сен «мен мұсылманмын» десең, онда сұрап жатқан адам сен туралы ши`а-рафидия, исмә`илия деп ойлап қалуы мүмкін емес пе?!».
ол адам: «мүмкін, бірақ, сонда менің сөздерім «ол (аллаһ) сендерді мұсылман деп атады» аятына сай келеді ғой», - дейді. сонда шейх әл-әлбәни былай деп жауап береді: «жоқ, бауырым, сен бұл аятқа бойұсынбадың, өйткені бұл аят шынайы ислам жайында айтып тұр. адамдарың түсінігіне қаруың кажет. сенің сөздеріңнен кейін, біреу сені дәл осы аятта аталған мұсылмандардың қатарына жатасың деп түсіне ала ма? сенің басқа сөздерің кей мағынасында дұрыс, ал басқасында қате. ал қаталдық туралы айтар болсақ, онда бұл жеке адамда табылатын қасиет екенін атап өтуіміз керек, алайда, бұл оның ақидасына еш қатысы жоқ, әрі оның манһажының көрсеткіші болып есептелмейді. егер де біз ши`алардың, харижилердің, суфилердің, му`тазилилердің біреуін талқыға салсақ, онда аталған (қасиеттерді) олардың да бойында табуға болады. алайда, бұл біздің әңгімеміздің тақырыбы емес. біз қазір, адамның мазһабы мен оның аллаһқа қалай құлшылық ететінін ашатын терминді талқылап жатырмыз. сахабалар, мұсылман болып табылмайтын ба еді?». әлгі кісі: «йә, әрине», - деп жауап берді. сонда шейх: «соған қарамастан, олардың арасында ұрлық пен зина жасау жағдайлар да кездескен, алайда бұндай жағдай оларды өздерін мұсылман емес деп атауға себеп болған жоқ еді. олар, таңдаулы жолға ерген, аллаһқа иман келтірген мұсылмандар еді. бірақ, кейде олар бұл жолға қателескендері үшін, қарсы шығап қалатын. сондықтан, бәрәкәллаһу фик, біз өзіміздің сенімімізді, түсінігімізді, өмірлік ұстанымымыз бен дінімізді білдіретін (сәләфия) сөзі жайында айтып жатырмыз», - деді (тыңдаңыз: «әнә сәләфий»).

Егер шамаңыз жетсе дәлелмен келіңіз! Мен сізбен дауласқым жоқ бірақ шындықтын жасырып күдікті құптап, бидғатты жақтап сүннәні тарк етіп, Ғалымнын жаубынан өз көңіліне ерушілік мен үшін ең жек көрінішті іс!



Хатты жөндеген AL_Hanifiya - Дүйсенбі, 05.Сәуір.2010, 12:00
МуслимУақыты: Дүйсенбі, 05.Сәуір.2010, 21:58 | Хабарлама # 13
Майор
Тобы: Модераторлар
Жазған хаттар саны: 91
[ ]
Ажыратылған
Ас-Саләму аләйкум уа рахматуллаһ.

Саламат, сен «саләфпыз» деген сөз туралы айтасың ба, әлде «саләфимыз» дегенді айтасың ба? Жазбаларыңды тағы бір қарап шығып едім, бәрінде де «саләфпыз» деп жазыпсың.
Ол екі сөздің айырмасы жер мен көктей, мүмкін содан шатасып жүрген шығарсың.

Бүгінгі күні «мен саләфпын» деп айтып жүрген ешкім жоқ.

AL_HanifiyaУақыты: Сейсенбі, 06.Сәуір.2010, 13:13 | Хабарлама # 14
Тобы: Удаленные
[ ]
Salamat, Бауырым өзі не айтып отырғанын түсініп тұрған жоқ сияқты! Жақсы мен кішкен түсіндіріп кетейін иншаАллах!

Аллаһ тағала былай деді: «иман келтіруде бірінші болған муһәжирлер мен ансарларға және жақсылықта оларға ерушілерге аллаһ разы болды. олар да аллаһқа разы болды. сондай-ақ аллаһ олар үшін астыларынан өзендер ағатын, әрі олар ішінде мәңгі болатын жәннаттар әзірлеп қойды. бұл үлкен жетістік» (тәубе, 100).

тағы да аллаһ тағала былай деді: «егер де біреу өзіне тура жол айқындалғаннан кейін (аллаһ) елшісіне қарсы шықса, сондай-ақ, мүминдердің (яғни, сахабалардың) жолынан өзге жолға еріп кетсе, біз оны бұрылған жағына қарай бұрып қоямыз да тозаққа саламыз» (ниса, 115).

аллаһтың елшісі (оған аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын) айтты: «менің үмметім жетпіс үш ағымға бөлінеді, олардың барлығы тозақта, тек біреуінен басқа». одан: «әй, аллаһтың елшісі, олар кімдер?», - деп сұрағанда. ол: «олар менің және сахабаларымның артынан ергендер», - деді (ахмад 4/102, әбу дәуд 2/503, тирмизи 3/367, ибн мәджәһ 2/479, әд-дәрими 2/241, әл-хаким 1/128. бұл хадисті шейх әл-ислам ибн тәймийя, шейх ибн әл-қойим, имам әш-шәтыби, хәфиз әл-`ирақи және шейх әл-әлбани сахих деген).

әт-тоифатул–мансураның (жеңіске жететін топ) белгілері:

1) олар өздерін осы үмметтің сәләфтарының (яғни, сахабалар, тәби`индер және тәби тәби`индердің) артынан ереміз деп жариялайды және мұны абырой тұтады;

2) хадиске сүйенеді, хадисті зерттейді және оған шақырады. олардың қайнар бұлағы - құран, сүннет және сәләфтардың жолы;

3) осы үмметтің сәләфтарын құрметтейді. пайғамбарды (оған аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын) еске алған кезде, "соллә ллаһу `алейһи уә сәлләм" немесе «`алейһис-соләту уәс-сәләм» (яғни, оған аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын) деп айтады, сахабаларды атаған кезде, "родыйә ллаһу `анһу" (оған аллаһ разы болсын) деп айтады, ал ғұламаларды атаған кезде, «рохимаху ллаһ» (оған аллаһтың мейірімі болсын) және «хафизаху ллаһ» (аллаһ оны сақтасын) деп айтады;

4) олардың діні – бурһан (дәлел), дәлелді барлық нәрседен жоғары қояды. "біреулер былай істеген еді, сонда олар мынадай жемістерге жетті" деп адамдар істерінің нәтижесімен ақталмайды және мұны өздеріне дәлел ретінде санамайды;

5) еру және ілесу - діннің негізі болып табылады. ең алдымен ақидада, құлшылықта, зікірлерде. олар жалғыз жолда болады және әрқашан сол жолда болады;

6) оларды тек екі нәрсе ғана біріктіреді - бұл таухид (бірқұдайшылық) және манхадж (жол), ал егер олар біреуді қалдырса, онда оны тек осы екі нәрсеге сүйеніп қалдырады;

7) өздерінің қатарына тек ханифтерді (бірқұдайшылдарды) ғана алады және дағуатты тек таухид (бір аллаһқа құлшылық ету) тақырыбынан бастайды. сондай-ақ, олар мұсылмандарды таухидке және манхаджға тәрбиелейді;

8) олар анық жолға ереді, ал бұл жол – мухаммад пайғамбардың (оғаналлаһтың игілігі мен сәлемі болсын), оның сахабаларының (аллаһ оларға разы болсын) және олардың артынан жақсылықта ергендердің жолы. осының айналысында жиналады және осының негізінде бір-бірін жақсы көреді. сондай-ақ таухидті жек көретіндерді өздерінің жаулары деп есептейді;

9) фиқһтегі кішкентай келіспеушілік, олардың арасында ихтиләф (қарама-қайшылық) туғызбайды;

10) олар байларды да, кедейлерді де, кез-келген ұлт өкілін дінге шақырады, ал кімде-кім осылардың арасында айырмашылық жасап, тек бір топты ғана шақырса, онда ол мубтади` (дінге жаңалық енгізуші) болып табылады;

11) олар исламдағы амалдарды «қабығы» және «дәні» деп бөлмейді, өйткені исламдағы барлық нәрсе, оның «дәні», алайда маңызды және маңыздырақ мәселелер бар. да`уат еткенде таухидтен бастап, жеңілінен күрделісіне, кішісінен үлкеніне ауысады. сонымен қатар, да`уаттың айтылып жатқан уақыты мен орнына көңіл бөледі.

шейх мухаммад насыр әд-дин әл-әлбәни былай деген:
«мұсылмандардың әуелгі буынының шақыру негізі үш тіректе құрылған:
1) қасиетті құран;
2) сенімді жолмен жеткен сүннет;
3) бірінші екі тіректі сахабалар мен таби`индерден және оларға тура ілескендердің қатарындағы алғашқы мұсылмандар буынының түсінігіне сай түсіну.
негізінде, ескісі немесе жаңасы болсын, барлық ағымдардың адасу себебі – осы үшінші тіректі ұстабаулары» (мәджәллә әл-асәлә, № 23).

Енді Соқыр ілесушілер жайында түсіндірме:

ислам - ұстамды, ортадағы дін! онда шектен шығушылық жоқ. ғалымдарды құрметтеп олардың орнын білу - олардың артынан соқыр еруді білдірмейді. имамдар айтқандай, ғалымдар бізге оларға еліктеп артынан соқыр ілесу үшін емес, бірақ құран мен сүннетті дұрыс түсіну үшін қажет.

имам әш-шәфи`и ұлы сөздер айтты: "фақиһтардың сөздері мен олардың пікірлерімен қолдану - бұл тек қана су жоқ кезде тәйәммум жасаумен бірдей. егер бізде құраннан немесе сүннеттен және сахабалардың сөздерінен анық, тура дәлел келсе оның артына еру уәжиб (міндетті, парыз). әрі бір ғалымның пікірін ұстану үшін бұл дәлелдерден бас тартуына болмайды" (рисәлә, 599).

тағы да керемет сөздерді имам әш-шәтыби айтқан: "егер біз ғалымдарды шариғат үкімдерін біліп алуымыз үшін құрал ретінде алмай, керісінше мақсат ретінде алған болсақ, онда адасамыз!" (и`тисам 2/872).

имам тахауи былай деді: "ақымақ адамнан басқа ешкім соқыр ілеспейді" (рәсмул муфтий 1/32).

хафиз ас-суюты былай деді: "расында, соқыр ілесуші ғалым бола алмайды" (шарх сунан ибну мәджәһ 1/70).

имам әбу ханифа айтқан: "егер менің сөздерім құранға қарсы келсе, менің сөздерімді қалдырыңдар да, құран аяттарын алыңдар!". одан: "ал егер сенің сөздерің пайғамбардың (оған аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын) сөздеріне қарсы келсе ше?", деп сұрағанда, ол: "онда аллаһ елшісінің (оған аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын) хадисін алыңдар да менің сөзімді тастаңдар!", деп жауап берді. сонда одан: "ал егер сенің сөздерің сахабалардың сөздеріне қарсы келсе ше?", деп сұрағанда, ол: "онда сахабалардың сөздерін алыңдар ды, менің сөздерімді қалдырыңдар", деп жауап қатты (фатхул мәджид 241).

Мәзхаб ұстанудың шарттары:

Мазһабты ұстану «керек» деген мәселе кесімді түрде айтылмайды. Шариғат ілімі өте терең әрі белгілі бір аят пен хадистен үкімді оңай шығара алу бәрінің қолынан келе бермейді. Ондай болса мазһабқа ілескенде мынаны ескеру керек:

Біріншіден: Әбу Ханифа да, оның шәкірттері де құран және хадистерге қарап, белгілі бір үкімдер шығарған. Демек, мұндай адамдарды, яғни өздігінен үкім шығара алатын адамдарды «мүжтәһид» деп атайды. Ал мүжтәһид адамдар кейде дұрыс шешім тауып, екі сауап алады, ал кейде қателесіп, талпынысы үшін тек бір сауап алады. (Бұл тек мүжтәһид адамға қатысты. кез-келген адам өздігінше үкім шығарып, «мен сауап аламын» деуі орынсыз).

Екіншіден: Құран мен хадис мәтіндерінен өздігінен үкім шығара алушы адам белгілі бір мазһабқа көз жұма ілесуіне қатаң тыйым салынады. Ал егер бір мәселеде шамасы келмей тұрса, онда ілімді адамдардан сұрап, болмаса тек сол мәселеде бір мазһаб пікірін ұстанады.

Үшіншіден: Пайғамбардан (оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын!) кейін қателеспейтін адам жоқ. Ондай болса бір мазһабты ұстанып жүрген адамға оның пікірінен қуатты, сенімді дәлел келсе, ол сол дәлелге жүгіну керек.

Төртіншіден: Кез-келген адам қай мазһабты ұстанса да шариғи үкімдердің «дәлелдерін» талап етуі керек. Себебі ислам діні тек дәлелдерге сүйенеді. Бір мазһаб соңынан көз жұма еру дұрыс емес, бәлкім, әрбір мәселеге дәлел талап етуі керек. Ал «көз жұма еру керек» дегенге келер болсақ, бұл орынсыз пікір. Көз жұма еру тек бір жағдайда рұқсат: «Егер де ол адам құран мен хадис ілімдерінен өздігінше үкім шығара алмайтын, оқымаған, қараңғы адам болса ғана».

Бесіншіден: Бір мазһабты ұстанған адам өзінің мазһабынан өзге мазһабты «адасушы, қате» деп білмеуі керек әрі өзінің мазһабынан өзге пікірді қабылдамайтындай «қатаң еруші» болмауы керек. Бәлкім, қай мазһаб сөзі дұрыстыққа жақын болса, сол көзқарасқа иілуі керек.

Алтыншыдан: Төрт мазһаб имамдары да фиқһ мәселелеріндегі ұсақ мәселелерде өзара келіспеушіліктерге келген. Ал ақида (сенім) мәселелерінде бәрі де дұрыс сенімді ұстанады.

Жетіншіден: Мазһаб-ол мақсат емес. Мазһаб-ол мақсатқа жеткізетін құрал. Ал негізгі мақсат-дұрыс құлшылық жасап, шариғат талаптарын дұрыс орындау. Демек, бір мазһабпен жүріп, бірақ ісіңіз шариғатқа қайшы кеп жатса, оның пайдасы болмайды.

Қортындылап айтар болсақ, мазһабпен жүру «керек» немесе «болады» деген сөз адамдардың дәрежесіне қатысты айтылады. Аал мазһабпен жүрген күннің өзінде жоғарыдағы ескертулерді назарда ұстау керек.

Ғалымдардың жауаптары:

ибн әл-Қайим айтқан: «(Қарапайым адам) үшін «мәзһабқа еру» деген түсінікті қолдану мүмкін емес нәрсе. Өйткені бұлай, тек қажетті білімнен жетерліктей деңгейге ие болған адам ғана, талқылап дәлелдей алатын, дәлелдерді салыстырып мәзһабтар арасындағы (мәселелерде) түсінігі бар адам ғана айта алады. немесе белгілі мәзһабтың кітаптарын оқыған, өз имамының фәтуәлары мен пікірлерін зерттеген (адам айта алады).
Алайда, егер де адам аталғандардың ешқайсысын да түсінбейтін болса, сонымен бірге «шафиимін», «ханбалимін» немесе тағы да басқа бір мәзһаб ұстанушымын деп жүрсе, ол өзінің бұл мәләмдемеулерінің арқасында шынымен де ондай болып кете алмайды. бұл «мен фақиһпін», «мен ғалыммын» немесе «мен жазушымен» деген сияқты, расында адам олай айтып жүргенімен, шынында да, сондай бола қалмайды ғой.
Егер де біреу өзін шафии, мәлики, ханафимін және т.б. десе, және бір имамның артынан еретінін, оның жолын ұстанатынын мәлімдейтін болса, онда ол өз имамының жолымен ғылымда да, білімді де, дәлел келтіру тәсілінде де ерген болу керек. Тек сода ғана, оның бұлай айтуына құқығы бар. Ал егер ол өз имамы туралы, оның өмір жолы туралы түсінігінен, ғылымдағы принциптері мен тәсілдерінен алыс болса, онда қалайша ол бос сөздер арқылы шынымен де сондай болып шыға келеді екен?!» ( «и’ләм әл-мууаққи’ин» 4/261).

Абу ханифа айтқан: «Егер хадис сахих болса – ол менің мазһабым!» («әл-хашия» 1/63, «икәзул-хикам» 62, «әл-мажму`» 1/63).

Тағы да имам Әбу Ханифа былай деді: «Біз оны қайдан алғанымызды білмейінше, ешкімге біздің сөздерімізді алуға болмайды!«, (әл-хәшиә” 6/293, “и’ләм әл-муқи’ин” 2/309, ”әл-мизән” 1/55).

имам әс-Сан`ани айтқан: «Ғалымның артынан, оның барлық сөздеріне еретін адам мен ғалымдардың түсінігіне жүгенетін адамдың айырмашылығы: бірінші жағдайда, құран мен сүннетте келген дәлелдерге көңіл бөлмей ғалымның сөздері алынады, ал екінші жағдайда, бұл жолды өзі-ақ білетін жолаушыға жолды көрсету секілді. Бұл – дәлелге негізделген дәлел болып саналады» (“иршәду-ннуқад” 105).

шейх `Абдул-Қодир әл-Арнәут былай деген: «қарапайым сауатсыз мұсылманның мәзһабы, оның имамының мәзһабы болып табылады. Әрі оның сол имамға ілесіу түсінікті нәрсе, себебі ол адамның басқа амалы жоқ. Ал енді білім ізденудің ең баснда тұрған және күшті пікірлерді әлсіз пікірлерден ажырата алмайтын адам туралы айтар болсақ, онда ол өзінің шейхынан естіген нәрсесіне сай амал етеді. Ал егер ол фиқһты зерттеген, барлық имамдардың дәлелдерін біліп алған мықты білім ізденуші болса, онда бұл жағдайда ол күшті пікірді әлсіз пікірден ажырата алады. Және менің пікірім – бұндай кісіге мәзһабқа соқыр ілесуге («тақлид») болмайды«(“әл-му’джәмул-джәми’ фи тәраджимил-‘уләмә уә таләбатил-‘илм әл-му’асырин”).

Аллаһ тауфих берсін!



Соңында, бүкіл әлемнің раббысы - аллаһқа мақтау мен мадақ айтамыз!
мұхаммедке, оның отбасына және оның сахабалары мен олардың артынан ергендердің барлығына аллаһ тағаланың салауаттары мен сәлемдері болсын!


Хатты жөндеген AL_Hanifiya - Сейсенбі, 06.Сәуір.2010, 13:26
Сұхбат » Дініміз - Ислам, кітабымыз - Құран, жолымыз - сүннет, мазхабымыз - Ханафи » Діни мәселелерге байланысты сұрақ-жауаптар... » "Саляфпыз" дегендерге Шейх Усеймин: ("Саляфпыз" дегендерге Шейх Усеймин:)
Страница 1 из 11
Поиск:


© 2008-2015 Діни-танымдық сайт. [Абу Ханифа мазхабы бойынша]
Сайттағы мәліметтерді жариялаған кезде гиперсілтеме жасалуы тиіс
Сұхбаттағы (форум), шәйханадағы (чат) жазулар мен сайттағы білдірілген пікірлер сайт көзқарасы болып саналмайды