Дүйсенбі, 11.Желтоқсан.2017, 19:30
НЕГІЗГІ БЕТ КІРУ ТІРКЕЛУ
Әссәләму аләйкум, Қош келдіңіздер: Қонақ · Тобыңыз: "Қонақтар" · RSS
[ Жеке хаттар() · Жаңа жазулар · Қатысушылар · Сұхбат тәртібі · Іздеу · RSS ]

...:: Сұхбаттағы соңғы жазулар ::...
Тақырыбы Соңғы жазу Жауаптар саны Сұхбат
Болашақ жар таңдаймын... Уақыты: 12.Қазан.2015, 01:07
Соңғы жазған: Multfilm
13 Бозбала мен бойжеткен танысу бұрышы.
Мұсылманша неке қию Уақыты: 02.Тамыз.2015, 00:48
Соңғы жазған: Dinislam_Kz
40 Үйлену оңай, үй болу қиын.
Түс көру туралы... Уақыты: 15.Сәуір.2015, 11:53
Соңғы жазған: Simbat2590
27 ИМАН (Аллаһтан басқа табынуға лайықты ешкім жоқ)
Танысу бұрышына қош келдіңздер... Уақыты: 28.Сәуір.2014, 17:48
Соңғы жазған: zhanbolat87
6 Бозбала мен бойжеткен танысу бұрышы.
Келіңіздер танысалық Уақыты: 02.Наурыз.2014, 23:28
Соңғы жазған: umka88
15 Келіңіз танысайық.... (Сіз қай қаладансыз?)
|  Досыма жіберу | Барлығы

Страница 1 из 11
Сұхбат » ...:: Аллаһтың құзырында қабыл болатын дін, тек - Ислам ғана ::... » ИМАН (Аллаһтан басқа табынуға лайықты ешкім жоқ) » АЛЛАҺ әуелден бар! (АЛЛАҺ ӘУЕЛДЕН БАР!)
АЛЛАҺ әуелден бар!
SalamatУақыты: Бейсенбі, 04.Қараша.2010, 15:37 | Хабарлама # 1
Подполковник
Тобы: Модераторлар
Жазған хаттар саны: 137
[ ]
Ажыратылған
Әбу Рәзин Ләқит ибн Амир әл - Уқайли розиаллаһу анһу Аллаһ елшісі саляллаһу алейхи уассалямнан: "Уа, Аллаһ елшісі! Көктер мен жерді жаратудың алдында Раббымыз қайда болды?" - деп сұрағанда Пайғамбарымыз саляллаһу алейхи уассалям: "Ол асты - үстінде ауа жоқ бос кеңістікте болды. Сосын Ол су үстінде Өз аршысын жаратты", - деп жауап берген ( Ахмад).

Хазірет Әли розиаллаһу анһу: "Аллаһ Тағала Аршыны өзіне мекен үшін емес, керісінше құдіретін паш ету үшін жаратты", "Аллаһ Тағала мекен жоқ кезде де бар еді. Ол бұрын қалай болса, қазір де дәл солай" деген. (Абдул - Қаһир "әл - Бағдади, әл - Фарқу бәйнәл фирақ" кітабы 234 - бет).

Адасқандар Аллаһ Аршының астында деп тура мағанада айтады егер Аршыны Тақ деп аударатын болсақ демек Аллаһ тағының астында болғаны ғой солай ма? Бір – біріне үш қайнаса сорпасы қосылмайтын Аллаһ таққа отырды дейді де, артынша ол тақтың (Аршының) астында дейді субханаллаһ. Бұл нағыз куфр.

Әбу Һурайра розиаллаһу анһудан риуаят етілген хадисте Аллаһ елшісі саляллаһу алейхи уассалям: "Уа, Аллаһ! Сен - Ең біріншісің, Сенен бұрын ештеңе болған емес! Сен - Ең соңғысың, Сенен кейін ештеңе жоқ! Сен - Жоғары тұрушысың, Сенен жоғары ештеңе жоқ! Сен - Төмен тұрушысың сенің төмен ештеңе де жоқ! Бізді қарыздан арылтып, кедейліктен құтқар!"

(Муслим әз - Зикр кітабында №2713 риуаят еткен).

Имам әл - Байһақи рахматуллаһ "Әл - Әсмау уа ас - Сифат" кітабының 41 - бетінде "Дін ғұламалары осы хадистің негізінде астында да, үстінде де ештеңе болмағанға мекен телінбейді яғни асты, үсті (оңы, солы) деген ұғым мекенге мұхтаждығы жоққа ғана айтылмайды" деген.

Әбу Бәкір Мухаммад әл – Бакилани рахматуллах: «Біз Тақты (Аршыны) Аллаһ Тағаланың орныққан (тұрақтаған) жері, немесе мекені деп айтпаймыз. Өйткені Аллаһ еш мекен деп айтарлық мекен болмаған кезде де бар болған. Ал мекенді жаратқаннан кейін ол еш өзгерместен әуелгі қалпында қалды».

(«Әл-Инсаф фи мА яджибу и’тикадуху» 65 - бет).

Аллаһ барлық жаратылысты өзіндік өлшеммен жаратты яғни өлшемі мен мекені бар ал еш өлшеуге симайтын Аллаһты өлшеулі жаратылыспен оның ішінде Аршымен шектеуге болмайды.

Әли ибн Әбу Талип розиаллаһу анһу : «Кім біздің Жаратушымызды шектеулі деп ойласа, ол құлшылық қылуға лайық Жаратушысын білмейді» - деген. («Хулят әл - Әулия» 1 – том, 73 – бет).

Муфасир Әбу Абдуллах Мухаммад ибн Ахмад ибн Аби Бакр әл-Қуртуби, рахимахуллах, «Ат-Тазкар фи афзал әл-азкар» кітабында: "Аллаһ аспан мен жердегінің барлығын жаратқан. Сол себепті мейлі ол көкте болсын басқада болсын бір жерде болуы, немесе қандайда бір орынды алып тұруы мүмкін емес. Егер Аллаһ бір (өлшемге негізделіп жаратылған) қандай да болмасын жерде болса ол шектелген болар еді, ал бұл тиісінше Аллаһ Тағаланы жаратылысқа ұқсасту болады (яғни мекен жаратылыстарға ғана тән). Міне бұл ақиқат жолындағылардың ұстанымы! (әхлуль-Хақ уат-Тахқиқ). Осы қағидаға сүйеніп : "Сен көктегіге сенесің бе?" деген және күңге қойылған: "Аллаһ қайда?" деген сұрақтың риуаятын біз жоққа шығармаймыз, алайда оның тура мағынасын қабылдау мақсат тұтылмайды, оның ауыспалы мағынасын алу керек. Ғұламалар өз кітабында осылайша талқылау келтірген".

Қади Әбу Бакр ибн Араби, рахимахуллах, Тирмизи хадисінің шархында : "«Аллаһ қайда?" деген сұрақ Аллаһ тағаланың мекеніне қатысты емес өйткені Аллаһ мекеннен тыс. Бұл сұрақ Аллаһ ұлықтығына меңзеліп қойылған." - дейді.

Ибн Хаджар Асқалани рахматуллах: "Аллаһ қайда?" және "Қандай түрде?" деген сұрақты қоюға болмайды, - десе

(Фатхул Бәри 1 - том, 220 бет)

Ибн Джавзи әл-Ханбали, рахимахуллах, «Даф` шубах ташбих» кітабында: «Ғұламаларға Аллаһ тағаланың орын алмайтындығы белгілі Оны шектеулі кеңістік қоршай алмайды, ал күңнің көкті көрсетудегі себебі - бұл Оның ұлылығына меңзелген".

Біз Аллаһқа мекен бермейміз дейді сенімі аздар сөйтеді де қайда деген сұрақ қояды, ал "қайда?" - деген сұрақ не нәрсеге байланысты қойылады? Оның қай жағынанда алып қарасаңыз да мекенге байланысты екені дәлелдеуді қажет етпейді.

Имам ән - Нәуауий "Аллаһ қайда?" - деп сұрақ қойылған хадиске қатысты былай деп түсіндірме берген:

"Пайғамбарымыз "Аллаһ қайда?" деуі арқылы оның бір Аллаһ Тағалаға сеніп, сенбейтінін анықтағысы келді. Яғни, барлық жаратылысты басқарып әрі барлық істі істеп тұрған жаратушының жалғыз Аллаһ екендігіне, намаз оқығанда кісінің қағбаға бет бұратыны секілді, дұға жасаушының тілек тілегенде қолын аспанға көтеру арқылы мінәжат жасалатын бір Аллаһ тағалаға сеніп, сенбейтіндігін білгісі келді. Жүзді қағбаға бұрған уақытта Аллаһ тағаланың қағбаның ішінде болмайтыны секілді, қолды аспанға жайған кезде де Ол аспанның ішінде болмайды. Керісінше қағба намаз оқушылардың құбыласы болғаны тәрізді, аспан да дұға етушілердің құбыласы. Немесе пайғамбарымыз оның жердегі пұттарға табынушылардан болып, болмағанын білгісі келді. Ол: "Аспанда" деп жауап бергеннен кейін оның пұтқа табынушы емес, бір Аллаһ тағалаға сенетіндігін айқындады".

(әл - Минһәәж Шарх сахих Муслим ибнул - Хажжаж, 5-6 том, 26-27 бет).

Муслимнің хадис жинағына түсіндірме жасаған ғалым әл - Мазири де осы хадис туралы:

"Пайғамбарымыз күңнің мұсылман болып, болмағандығын білдіретін қандай да бір белгісін білгісі келді. Өйткені кәпірлердің табынатын құдайлары саналатын от пен пұт жерде орналасқан. Әрқайсысы қажетін өз құдайынан сұрайды. Ал аспан болса, жалғыз Аллаһ Тағалаға сенгендердің дұға, тілектерінің құбыласы. Міне, сондықтан оның неге иман келтіретінін анықтағысы келді. Сөйтіп оның түсінетін тілімен сөйлесті. Сосын ол жалғыз Аллаһ тағалаға иман келтірушілердің дұға жасаған уақытта қолдарын жаятын аспанды ишарат етті. Құбылаға бет бұру - Аллаһ Тағаланың қағбамен шектелуі екенін көрсетпейтіні секілді, Аллаһ тағалаға иман келтірушілердің дұға жасаған уақытта қолдарын жаятын аспанды меңзеу де Оның белгілі бір жақта әрі аспанмен шектелулі екенін де білдірмейді".

(Мұхаммед Наъим Мұхаммед, әл - Қанун фи ъақайдил - фирақи уәл - мәзаһбил - исламия, 403 - бет).

Ибн Хиббан әш-Шарида ибн Сувайда Ас-Сакафийдан жеткізген хабарда: «О, Аллаһ елшісі менің анам маған өсиет етіп өзінің (анасының) атынан күңге еркіндік бер деді. Менің Савда атты күңім бар дегенде Аллаһ елшісі: «Оны осында шақыр» деді, ол келгенде Аллаһ елшісі одан: «Сенің құдайын кім?» - дегенде ол : «Аллаһ» - деді. Аллаһ елшісі: «Мен кіммін?» деп сұрағанда ол: «Аллаһ елшісісің» деді. Сол сәтте Аллаһ елшісі: «Оны босат, ол иманды екен» - деді. (Әл – Ихсан 1/206 және 6/256)

Имран ибн Хусайн розиаллаһу анһудан риуаят етілген хадисінде Аллаһ елшісі саляллаһу алейхи уассалямнан: "(Әу баста) Аллаһ болды, Одан басқа ешнәрсе болған жоқ, делінсе екінші риуаятта: "(Әу баста) Аллаһ болды, Онымен бірге ештеңе болған емес, үшінші риуаятта: "(Әу баста) Аллаһ болды, Оған дейін ештеңе болған емес" - деп келген.

(Имам әл Бұхари "Әл - Жамиъ әс - Сахих" №3191)

Имам әл - Бұхари мен Имам Муслимнің жинақтарында келтірілген бұл сахих хадис туралы Имам Мухаммад Захид бин хасан әл-Кәусари «накд маратиб әл-иджмаъ» кітабының 168 бетінде:

"Аллаһ Тағаладан басқа тәңір бар деген адамды бір ауыздан ғұламалар имансыз деп айтқаны таңғаларлық мәселе емес. Тура осы секілді ең әуелде Аллаһ Тағаламен бірге бір зат немесе нәрсе болды деп ұйғарған адамды да бір ауыздан ғұламалар имансыз дегені таңданыс туғызбайды" - деген.

Бұл сөзге дәлел Хадид сүресінің 3 аяты:

"Ол Аллаһ ең әуелгі әрі ең соңғы (әр нәрседен бұрын ежелден бар әрі мәңгі қалады, соңы жоқ). Және Ол, (әр түрлі дәлелдермен) көрнеу әрі (ақыл жетпейтін) көмес. Сондай - ақ Ол толық білуші. - делінген. (Халифа Алтай рахматуллаһтың Құран аудармасынан)

Әл - Әууәл Аллаһ Тағаланың бір өзіне ғана тән жекеше түрдегі сипаты, бұл сипатқа дәп Аллаһ секілді еш нәрсе яки зат теңдесе немесе ұқсас бола алмайды бұған Мәриям сүресінің 65 аятында:

"Оның басқа теңдесі мен ұқсасын білесің бе?" - деген аят дәлел бұл аятқа Құранның өзімен жауап берсек Ықылыс сүресінің 4 аятында: "Оның ешбір теңдесі жоқ" делінген.

Ибн Хазмның айтуынша: "Ғұламалардың барлығының ортақ пікірінше Аллаһ жалғыз. Оның еш ортағы жоқ. Ол Өзінен басқа барлық нәрсенің жаратушысы. (Әуелде) Ол жалғыз Өзі ғана болды, Онымен бірге ештеңе болған емес. Содан кейін Ол өзінің қалауымен барлық нәрсені жаратты. Жан да, тақ та барлық әлем де жаратылған" - десе.

Ибн Хаджар Асқалани "Фатхул Бәри" кітабында үш адамның пікірін келтірген: "Біздің шейхымыз ( Зайнуддин әл - Ираки) Имам ат - Тирмизидің сөздеріне түсініктеме беріп былай деді: "Ия ғұламалар жалпы қабылданған мәселең намазды тәрк етіп, немесе сенімді түрде жеткен хабарларды қабылдамай, не болмаса қандай да болмасын жаратылыстың бастауы жоқ әуелден бар болған - деп айтушы адамдарды имансыз деген. Қазы Ъияд және басқада ғалымдар қандай да болмасын жаратылыстың бастауы жоқ, әуелден бар болған - деп айтушы адамдарды имансыз дегені туралы иджмах бар екендігін жеткізген. Ибн Дахиқ әл-Ид бұл туралы: "Ақылға қонымсыз пікірлер айтып фәлсафа жағын таңдайтындар бар. Ол (Ибн Таймия) жаратылыстың бастауы жоқ, әуелден бар болған деген ұстанымдағы адамды имансыз деп айтпайды. Дәлел ретінде ол ғұламалардың барлық иджмаъы қабылдана бермейді дегенге сүйененді. Ондай дәлел бұл жерде орынсыз, өйткені тек ғұламалар иджмаъы ғана емес сонымен қатар сенімдігінде күмән жоқ мутауатир дәрежесінде жеткен хабарлар мұны растайды" - деген.
http://salih.ucoz.ru/news/alla_uelden_bar/2010-11-04-222

Хатты жөндеген Salamat - Бейсенбі, 04.Қараша.2010, 16:38
Dinislam_KzУақыты: Жұма, 05.Қараша.2010, 01:36 | Хабарлама # 2
www.dinislam.kz
Тобы: Әкімшілік
Жазған хаттар саны: 874
[ ]
Ажыратылған
Аллаһтың әуелден барына сенбейтіндер де бар.......



SalamatУақыты: Сенбі, 06.Қараша.2010, 13:10 | Хабарлама # 3
Подполковник
Тобы: Модераторлар
Жазған хаттар саны: 137
[ ]
Ажыратылған
Сенімі аздар Имам Ағзам Әбу Ханифа рахматуллаһтың: "Кімде - кім:"Алла аспанда ма, жерде ме білмеймін" - десе бұл оның күпірлігі, - деген пікіріне жүгініп Алланың аспанда екендігіне дәлел келтіргісі келеді.
Бұл хабарды Әбу Мутыъ әл - Балхи атты өтірікке жақын адам жеткізген. Ибн Муъин (Алла оған разы болсын) Әбу Мутыъ туралы: "Ол түккеде тұрғысыз" десе, келесі бір жерде "Ол әлсіз" - деген. Имам Ахмад (Алла оған разы болсын) : "Бұл адамның жеткізгенін алмаңдар" - деген. Әл - Бұхари (Алла оған разы болсын): "Ол ойына келген нәрсені айта беретін әлсіз адам" - десе. Ән Нәсәәй (Алла оған разы болсын) : "Ол күмәнді жеткізуші" - деген. Әбу Хатим (Алла оған разы болсын): "Ол өтірікші, мурджиит" десе аз - Захаби (Алла оған разы болсын): "Ол хадис ойлап табушылардан" деп пікір айтқан. Сонымен қатар бұл хабарды жеткізушілер тізбегінде "Шейхулислам" - деп көпшілікке танылған Әбу Исмаил әл - Ансари деген адам бар. Бұл адамның хабарын мүлдем жеткізуге болмайды, өйткені имам әс -Субки "әт - Табақат әл - Кубра" кітабының 4 - томының 272 бетінде Әбу Исмил әл - Ансаридің Алла жаратылыс секілді тіршілік етеді деген пікірін айтқан. Имам Субки мен Ибн Таймия әл - Ансариге қатысты хабарда әз - Захабиге сүйенген.
Әли әл - Қари (Алла оған разы болсын) "Фикһ әл - акбар" кітабына түсіндірме жасаған еңбегінде осы хабардың ибн Абдусалямның "Халл ар - румуз" кітабында келтірілген нұсқасын таңдау керек деген пікір айтады онда: "Кімде кім: "Алла аспанда ма, жерде ме білмеймін" - десе бұл оның күпірлігі. Өйткені ол Аллаһты осы екі мекеннің бірінде деп ойлайды, ал бұндай адам мушаббих" - делінген. Әли әл Қари (Аллаһ оған разы болсын) : [/b]"Біз ибн Абдусалямның жеткізген хабарын алып, Тахауия ақидасының түсіндірмесінде келтірілген нұсқаны тастауымыз керек. Сонымен қатар Әбу Мутыъ көкпшілік ғұламалардың куәлігі бойынша белгілі өтірікші әрі хадис ойлап шығарушы болған" ("шарх фикһ әл - акбар" 271 - бет).
Бір қызығы Тахауия ақидасына түсіндірме жасаған Ибн Әбу әл-Изздың өзі Тахауия ақидасының түсіндірмелік кітабының 2 -ші томның, 480 бетінде Ибн Касирдың сөзін келтіре отырып: "Әбу Мутыъ - бұл әл - Хакам бин Абдулла бин Мәслама әл - Балхи. Имам Ахмад бин Ханбал, Яхъя бин Муъин, Амр бин Әли әл - Фаллас, әл - Бұхари, Әбу Дауд, Әбу Хатим әр - Рази, Әбу Хатим Мухаммад бин Хиббан әл - Басти, ибн Ади және әд - Дарақутни оны әлсіз хабар жеткізуші деп айтқан" - деп келтіреді де осы кітаптың 378 бетінде Ибн Әбу әл-Изз : "бұл хабарды жоққа шығарғандарға назар аудармаңдар" - дейді сонда кімге назар аудару керектігін өздеріңіз ойлап білсеңіздер болады. (жоғарыда келтірілген мағлұматтың барлығын Абдулла әл - Қахтанидың "Хауляи хум әл-хаваридж" кітабының 255 - 256 беттерінен көрулеріңізге болады.)
Имам Ағзам Әбу Ханифа (Аллаһ оағн разы болсын) : «Аллаһ қайда?» - деп сұрағанға біз : «Аллаһ мекен жоқ кезде де болған, Ол барлық жаратылыстан бұрын бар болды. Алладан басқа еш нәрсе болмаған кезде «Қайда?» деген ұғымның өзі болмады. Ол (Өзінен басқа) барлық нәрсенің жаратушысы». ( «Шарх Фикх әл - Акбар ли Әли әл Қари» 75 – бет).
Имам Мухаммад ибн Идрис әш-Шафиъи (Аллаһ оағн разы болсын) :
«Ақиқатында да Ол мекен болмаған кезде де болды. Ол мекенді жаратты, ал Өзі Азалда қалай болса, мекенді жаратпастан бұрын да солай болды. Оған болмысында да, Өзіне тән ерекшелігінде де ауысу, өзгеру деген ұғым жүрмейді.» - деген («Итхаф ас-садат әл-муттақин», 2 - том, 24 бет).
Әл - Байһақи (Аллаһ оағн разы болсын) : "Жалпы алғанда мынаны білу керек, Аллаһ Тағаланың истиуа етуі бұл қисықтың түзелуі немесе белгілі бір мекенде орнығу, жайғасу да, ешбір жаратылысқа тию (арқылы отыру да) емес. Бірақ ол Өзі хабар бергендей Аршқа ешбір кейіпсіз әрі "қайда?" - деген сұрақсыз истиуа етуші. Оның келуі бір жерден екінші жерге барумен және қозғалыспен емес. Оның түсуі көшумен де емес. Аллаһ Тағаланың өзі денеден тұрмайды. Оның уәжһі (жүзі) белгісі бір пішінмен емес. Оның қолы ағза емес. Оның көзі көруші мүше емес. Бұл сипаттар Аллаһ тарапынан хабар берілгендіктен белгілі бір кейіпте болады деместен қабылдаймыз. Аллаһ Тағала: "Оған ешбір нәрсе ұқсамайды" (42:11), "Оның ешбір теңдесі жоқ" (112:4), "Оның басқа теңдесі мен ұқсасын білесің бе?" (19:65), - деген.
(Әбу Бәкр әл - Байһақи, "әл - Иътиқад уәл Һидая илә сәбилир рашад алә мәзһәбис - сәләфи уа асхабил - хадис", 93 - бет. "Дәрул - китабил - араби" баспасы, Бейрут, 1988 ж. Қазақ тіліне аударған Қайрат Жолдыбай "Дін мен Діл" кітабы 163 - 164 - бет)
[b]


Хатты жөндеген Salamat - Сенбі, 06.Қараша.2010, 13:25
SalamatУақыты: Сейсенбі, 09.Қараша.2010, 12:46 | Хабарлама # 4
Подполковник
Тобы: Модераторлар
Жазған хаттар саны: 137
[ ]
Ажыратылған
Жалпы көмес мағыналы аяттар мен хадистер туралы белгілі тәпсір ғұламасы Куртуби рахматуллаһ "әл - Жамиъ ли ахкамил - Құран" кітабының 4 - томының, 12 - бетінде:
"Сәлафтардың жолы - бұл мәселеге тереңдеп кірместен, һәм мұндай сөздердің тура мағынасының Алла үшін мүлде мүмкін еместігін қабылдай отырып, қалай келсе солай ғана үстінен оқып өтіңдер" - деген.
Имам ат - Тирмизи өзінің сунан жинағында: "Хабари сипаттарға қатысты Суфиянус - Сәури, Мәлик ибн Әнас, Ибн Мубәрак, Ибн Ъуиайна және Уәкиъ сынды тағы басқа ғылым иелерінің ұстанған жолы мынадай: олар бұл нәрселерді риуаят етті және былай деді: бұл хадистерді риуаят етеміз әрі иман келтіреміз. "Қандай кейіпте болады?" деп айтылмайды". Міне, бұл әһлі - хадистің таңдаған жолы. Яғни, бұл нәрселер қалай келсе дәл солай риуаят етіледі де, оған солай иман келтіріледі. Түсіндірілмейді әрі Алланы басқа жаратылыстарға ұқсататын тура мағынасы жоққа шығарылады. "Қандай кейіпте болады?" деп айтылмайды. Бұл ғылым иелерінің таңдаған жолы" (Сунанут - Тирмизи, Китабуз - Зәкат, 662 - хадис.)
Хафиз әс - Сиюти "әл - Итқан фи ъулумил - Құран" атты кітабының 1 - томның 650 - бетінде хабари сипаттарға байланысты былай дейді: "Әһлус - сүннеттің көпшілігінің, яғни олардың сәляфтары мен әһлул - хадистің ұстанымы - "хабари сипаттарға иман келтіріп, мұрат болған мағынасын Аллаға тапсыру. Оларды тәпсірлейміз және ондай сөздердің тура мағынасынан Алланы пәктейміз дейді. Ал халафтары оларды Аллаға лайық келетін мағынаға жорамалдау жолын ұстанады".
(Қайрат Жолдыбайұлының "Дін және Діл" кітабынан)
SalamatУақыты: Бейсенбі, 11.Қараша.2010, 10:40 | Хабарлама # 5
Подполковник
Тобы: Модераторлар
Жазған хаттар саны: 137
[ ]
Ажыратылған
1) Мухаммад бин Абдулваххаб книге "ат - таухид" в главе «Они не воздали Аллаху должным образом» он приводит риваят якабы от Абдуллаха ибн Аббаса розиаллаху анһу: "Пророк саляллаху алейхи уасалям сказал: «Знаете ли вы, каково расстояние между небесами и землей?» - мы ответили: «Это ведомо Аллаху и Его посланнику». Он ответил: «Между ними пятьсот лет, от одного неба до другого также пятьсот лет, толщина небес также по пятьсот лет. Над седьмым небом находится море, глубина которого равна расстоянию между небом и землей. Над этим морем восемь козлов, расстояние от копыта одного из них до бедра равно расстоянию между небом и землей. Над ними находится трон, высота которого равна высоте между небом и землей. Знание Аллаха выше этого, Ему известны все деяния потомков Адама».

Далее мы приведем анализ (тахридж) этого хадиса.

Яхъя бин аль-Аля. Вакиъ бин аль-Джаррах о нем сказал: «Он обманывает»; Ахмад бин Ханбал сказал: «Он лжец, придумывает хадисы". Яхъя бин Муин об этом человеке сказал: «Он ненадежный», Амр бин аль-Фалас и аль-Бухари сказали: «Его хадисы отвергаются», Ибрахим аль-Джавхари сказал: «Это слабый шейх», см. «Аль-Камил фи дугафа ар-риджал», 7/198, ¹ 2104, «Аль-Кашф аль-Хасис гамман румия би вадг аль-хадис», с. 280, № 840.

Саммак бин Харб. Абдулла бин Мубарак о нем сказал: «Его хадисы слабые», несмотря на то что ибн Хиббан и назвал его надежным человеком, но затем сказал: «Он часто ошибается»! Суфьян ас-Саври сказал: «Он слабый передатчик», Джарир сказал: «Я видел, как Саммак бин Харб отправлял нужду стоя», Шугба тоже считал его слабым передатчиком, см. «Аль-Камил фи дугафа ар-риджал», 3/460, ¹ 875. Ибн аль-Джавзи упоминает этого человека в книге «Ад-дуафа ва аль-матрукин» («Слабые и отвергнутые»), 2/26, ¹ 1552 и говорит: «Шуъба и Суфьян ас-Саври считали его слабым передатчиком». Ибн Аммар сказал: «Говорят, он часто ошибался, о его хадисах высказывали различные мнения. Ибн Муин сказал: «Он приводит хадисы, которых ни у кого нет…» Салих бин Мухаммад сказал: «Его считают слабым…». Абдурахман бин Юсуф бин Харраш сказал: «В его хадисах чувствуется слабость». Кроме них Саммака слабым признавали аль-Бухари и Муслим.

Абдулла бин Умайра аль-Куфи. Был наставником Саммака бин Харба. Аз-Захаби о нем в «Аль-Мизан…» пишет: «В нем есть невежество», а в «Аль-Муъна» пишет: «Он не известен». Ибрахим бин аль-Харби сказал: «Я его не знаю»; в «лисан аль-мизан» сказано: «неизвестный», 7/267, ¹ 3588. Аль-Акили и ибн Ади признали этого человека слабым передатчиком. Абдулла бин Умайр, приводя этот хадис, ссылается на аль-Ахнафа бин Кайса, аль-Бухари по этому поводу сказал: «Я не слышал, чтобы он встречался с аль-Ахнафом бин Кайсом». Как видите, передатчики этого хадиса обманщики, а также слабые, неизвестные люди.
В этой же главе он (Мухаммад бин Абдулваххаб ) ссылается на хадис: «Расстояние между небесами пятьсот лет», приводится у ат-Тирмизи, 3298, который сказал: «Хасан (передатчик хадиса) никогда не встречался с Абу Хурайрой». Известно, что этот аль-Хасан придумывал хадисы и возводил цепочки к Абу Хурайре. В «Аль-Мизан сказано: «Он очень много фальсифицировал, все хадисы, якобы переданные от Абу Хурайры, имеют оборванные цепочки». В другом риваяте, переданном от него же, сообщается, что расстояние от одного слоя земли до другого равно пятиста дням, сегодня же нам известно, что это не так. Как видите, этот риваят отвергнутый, а хадис сам по себе выдуманный.

(из книги Абдуллаха аль-Кахтани "Хауляи хум аль-хаваридж" стр 237 - 240).
Продолжение на сайте: http://salih.ucoz.ru/news/slabye_khadisy_o_trone/2010-11-11-223

rrrtoshaУақыты: Сейсенбі, 01.Ақпан.2011, 18:53 | Хабарлама # 6
Жаңадан тіркелуші
Тобы: Қолданушылар
Жазған хаттар саны: 5
[ ]
Ажыратылған
Ассаламу алейкум уа рахматуллах!!!
Әл-`Арш – бұл Аллаһ Тағаланың ең ұлы жаратылысы болып табылатын тағы.
Аллаһ Тағала былай деді: «Айт: «Маған Аллаһ жеткілікті! Одан басқа құлшылыққа лайықты ешкім жоқ. Мен оған ғана тәуекел етемін, өйткені ол – ұлы тақтың Таббысы» (Тәубе сүресі, 127-аят).
Тағы да Аллаһ Тағала былай деді: «Шынайы ие, Аллаһ барлық нәрседен жоғары! Ардақты тақтың Раббысы болған, Одан басқа құлшылыққа лайықты ешкім жоқ» (әл-Муминун сүресі, 116-аят).
Тағы да Аллаһ Тағала былай деген: «Тақтың Иесі, Мақтаулы!» (Бурудж сүресі, 15-аят).
Имам әл-Қуртуби былай деген: «Аллаһ Тағала `Аршты (тақты) басқа жаратылыстарының арасында ең ұлысы болғандығы үшін, ерекше атап өтеді» (“Тәфсир әл-Қуртуби” 8/302).
Әл-`Аббас ибн `Абдул-Мутталиб айтқан: «Бір күні Аллаһ елшісі (оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын) бізге: «Сендер аспан мен жердің арасындағы қашықтықты білесіңдер ме?», - деп айтты. Біз: «Аллаһ және Оның елшісі (оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын) жақсырақ біледі», - дедік. Сонда пайғамбарымыз (оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын) былай деді: «Олардың арасы – бес жүз жыл. Әр аспаннан келесі аспанға дейін бес жүз жыл. Ал әрбір аспан бес жүз жылға созылады. Жетінші аспан мен тақтың арасында теңіз бар. Ол (теңіздің) түбінен басына дейінгі қашықтық, аспан мен жердің арасы сияқты. Ал Аллаһ Тағала осы тақтың үстінде, әрі одан адам баласының еш қандай ісі жасырын емес» (Ахмад 1/206, әбу Дәуд 4723, әт-Тирмизи 3320, ибн Мәджәһ 193, әл-Баззар 1310. Бұл хадистің сенімділігін мына ғалымдар растаған: Имам Әбу Бакр ибн әл-‘Араби, имам әд-Дыя әл-Мақдиси, имам әл-Жәурақани, шейхул-ислам Ибн Тәймия, шейх Ибн әл-Қайим, хафиз әз-Зәһаби, шейх ‘Абдур-рахман ибн Хасән. Қараңыз. “әл-Мухтара” 460, “Аридәтул-аһуәзи” 12/217, “Маджму’ул-фәтәуа” 3/192, “ас-Сауа’иқ әл-мурсалә” 2/207, “Қуррату а‘уюн әл-мууаххидин” 213).
Құран мен Сүннетте айтылғандай, Аллаһ Тағаланың тағын періштелер алып жүреді: «Оның тағын алып жүретіндер және оның қасындағылар, Раббыларын мақтаумен пәктейді. Оған иман келтіреді де, мүміндер үшін кешірім тілейді: «Раббымыз! Сен әр нәрсені мейірім және біліммен қамтып алдың. Тәубе етіп, Сенің жолымен ергендерді кешір де, тозақ азабынан сақта» (Ғафир сүресі, 7-аят).
Тағы да Аллаһ Тағала айтты: «Оның шетінде періштелер болады және сегізі үстерінде Раббыларының тағын алып жүреді» (Хаққа сүресі, 17-аят).
Ал Аллаһ елшісі (оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын) былай айтты: «Маған Тақты алып жүретін періштелердің бірі жайлы айтып беруге рұқсат етілді. Расында, оның құлағының ұшынан иығына дейінгі қашықтық бес жүз жыл» (Әбу Дәуд 4727. Хафиз Ибн Хаджар мен шейх әл-Әлбәни хадисті сахих деп атаған. Қараңыз: “Фатхул-Бәри” 8/665, “әс-Силсилә әс-Сахиха” № 151).
Субханаллаһ! Егер бұл Аллаһтың тағын алып жүретін періштелердің бірі туралы айтылса, онда Тақтың өзі қандай екен?! Аллаһ тағала рас айтты: «Олар Аллаһты шынайы түрде бағаламады, бірақ қиямет күні бүкіл жер Оның қолында бір уыстай болады, ал аспандар оның оң қолымен бұралады. Олардың серік қосқандарынан Ол пәк әрі жоғары!» (Зумәр сүресі, 67-аят).

Әл-Курси туралы айтар болсақ – бұл тақтың астындағы, Аллаһ тағаланың аяқтарының орны!
Аллаһ тағала былай деді: «Оның Курсийі аспандар мен жерді қамтыған» (Бақара сүресі, 255-аят).
Кейбір имамдар, `Арш пен Курсийді – бір нәрсе деп есептеген, алайда бұл, имам ибн әл-`Изз айтқандай – қате (Қараңыз: “Шарх ‘ақида әт-тахауия” 314).
Әрі `Арш пен Курсидің бір нәрсе болып табылмайтынын пайғамбарымыз да (оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын), сахабалар да айтқан.
Ибн `Аббас «Оның Курсийі аспандар мен жерді қамтыған» аятының тафсирінде: «әл-Курси – бұл аяқтардың орны, ал `Арштың ұлылығын Аллаһтан өзге ешкім білмейді», - деген (Ибн Хузайма “әт-Тәухид” 154, әт-Тәбари 3/10, әл-Хәким 2/282. шейх әл-Әлбәни сахих деген. Қараңыз: “Мухтасар әл-‘улюу” 45).

Аллаһ жақсырақ біледі!

SalamatУақыты: Сәрсенбі, 02.Ақпан.2011, 11:16 | Хабарлама # 7
Подполковник
Тобы: Модераторлар
Жазған хаттар саны: 137
[ ]
Ажыратылған
Аллаһ ұлы жаратылысын (Аршты) жаратпастан бұрын бар болғандықтан, ахли сунна уал жамаъа Аллаһты әуелден, әрі өздігінен бар деген. Ал Арш әуелден, әрі өздігінен бар болған жоқ. Оны ұлы Жаратушы Аллаһ жаратқан.
«Аллаһ сосын аршқа истиуа етті» - деген аятқа қатысты Ибн Касир рахматуллаһ былай дейді: «Бұл жерде Сәлафус - салихтардың – Малики, әл-Аузағи, әс-Сәури, Ләйс ибн Саъд және Шафиғи, Ахмед, Исхақ ибн Раһауия һәм басқа да бұрынғы әрі қазіргі мұсылман имамдарының жолын ұстанамыз. Ол жол – мұндай (Аллаһ Тағалаға қатысты айтылған мүтәшабиһ) аяттардың қалайлығын (яғни, онда айтылған сипаттың Аллаһ Тағала үшін белгілі бір кейіпте болатындығын) қабылдамастан, әрі Жаратушыны жаратылғандарға ұқсатпастан және аятта айтылған сөздердің Аллаһ мұрат еткен мағынасын жоққа шығармастан үстірт оқып қана өту. Аятта қолданылған сөздердің Мүшаббиһиндердің санасына сап ете түсетін тура мағынасы (орнығу, отыру, жайғасу) Жаратушыға лайық емес. Өйткені Аллаһ Тағалаға жаратылғандардың ешқайсысы ұқсамайды.
«АллаҺ Тағалаға еш нәрсе ұқсамайды. Ол толық естиді әрі көреді» 1. Керісінше бұл жерде имамдардың (мұсылмандардың негізгі ғұламалары) олардың ішінде Бұхаридің ұстазы Наъим ибн Хаммадул-Хуззаъидың айтқанындай: «Кімде кім Алланы жаратылғандарға ұқсатса, кәпір болады. Сондай-ақ кімде кім Алланың өзін сипаттаған сипаттарын жоққа шығарса, ол да кәпір болады. Аллаһ Тағаланың өзін сипаттаған ешбір аятында және пайғамбардың ешбір хадисінде Жаратушыны жаратылғандарға ұқсату жоқ. Кімде кім анық аяттарда және сахих хадистерде айтылған сипаттарды Аллаһ Тағаланың ұлықтығына жарасатын мағынада бар деп қабылдаса әрі Аллаһ Тағалаға лайық емес (отыру, орнығу, жайғасу сияқты) кемшіліктерді жоққа шығарса, ондай адам нағыз тура жолды ұстанған болады». (Ибн Кәсир, Тафсирул-Құранил-азим, 2-том, 213-бет, «Ағраф» сүресінің 54-аятының тәпсірі. «Дарул-Кутубил-илмия» баспасы, Бәйрут, 1997ж.)
1. "Шура" сүресі 11 - аят.
Куртуби рахматуллаһ "әл - Жамиъ ли ахкамил - Құран" кітабының 4 - томының, 12 - бетінде:
"Сәлафтардың жолы - бұл мәселеге тереңдеп кірместен, һәм мұндай сөздердің тура мағынасының Аллаһ үшін мүлде мүмкін еместігін қабылдай отырып, қалай келсе солай ғана үстінен оқып өтіңдер" - деген.
Көмес мағыналы аяттардың мағынасын Аллаһ артық білгендіктен саляфтар бізге оның мағынасы белгілі дейді. Яғни мағынасын Аллаһ таъала білетіндігін біз білеміз.
Айша анамыздан (оған Аллах разы болсын): Ол: "(Бір күні) Аллаһ елшісі (Оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын): "Ол (Аллаһ) саған Кітапты түсірді. Оның ашық мағыналы аяттары бар. Солар Кітаптың негізі. Сондай - ақ көмес мағыналы (аяттар) бар. Ал жүректерінде (ақиқаттан) ауытқу болғандар бүлік (фитна) іздеп және оның ұғымын іздестіріп көмес мағыналы (аяттардың) соңына түседі. Оның ұғымын Аллаһ қана біледі. Ғылымда нық тұрғандар болса: "Бұған сендік. Бәрі де Раббымыздың қасынан", - дейді. (Мұны) ақыл иелері ғана түсінеді" деген аятты оқыды. (Сонан соң) Аллаһ елшісі (Оған Аллаһтың игілігі мен сәлемі болсын): "Егер мағынасы көмес (аяттарға) ілесушілерді көрсең, (біліп қой) Аллаһ атаған (адамдар) солар, олардан сақтаныңдар!" - деп айтты", - деген.
(Имам әл Бұхари "Әл Жәмиъ әс Сахих" 4547 хадис." Құран тәпсірі" бөлімінен қараңыз).
Сұхбат » ...:: Аллаһтың құзырында қабыл болатын дін, тек - Ислам ғана ::... » ИМАН (Аллаһтан басқа табынуға лайықты ешкім жоқ) » АЛЛАҺ әуелден бар! (АЛЛАҺ ӘУЕЛДЕН БАР!)
Страница 1 из 11
Поиск:


© 2008-2015 Діни-танымдық сайт. [Абу Ханифа мазхабы бойынша]
Сайттағы мәліметтерді жариялаған кезде гиперсілтеме жасалуы тиіс
Сұхбаттағы (форум), шәйханадағы (чат) жазулар мен сайттағы білдірілген пікірлер сайт көзқарасы болып саналмайды