Дүйсенбі, 24.Сәуір.2017, 03:43
НЕГІЗГІ БЕТ КІРУ ТІРКЕЛУ
Әссәләму аләйкум, Қош келдіңіздер: Қонақ · Тобыңыз: "Қонақтар" · RSS
[ Жеке хаттар() · Жаңа жазулар · Қатысушылар · Сұхбат тәртібі · Іздеу · RSS ]

...:: Сұхбаттағы соңғы жазулар ::...
Тақырыбы Соңғы жазу Жауаптар саны Сұхбат
Болашақ жар таңдаймын... Уақыты: 12.Қазан.2015, 01:07
Соңғы жазған: Multfilm
13 Бозбала мен бойжеткен танысу бұрышы.
Мұсылманша неке қию Уақыты: 02.Тамыз.2015, 00:48
Соңғы жазған: Dinislam_Kz
40 Үйлену оңай, үй болу қиын.
Түс көру туралы... Уақыты: 15.Сәуір.2015, 11:53
Соңғы жазған: Simbat2590
27 ИМАН (Аллаһтан басқа табынуға лайықты ешкім жоқ)
Танысу бұрышына қош келдіңздер... Уақыты: 28.Сәуір.2014, 17:48
Соңғы жазған: zhanbolat87
6 Бозбала мен бойжеткен танысу бұрышы.
Келіңіздер танысалық Уақыты: 02.Наурыз.2014, 23:28
Соңғы жазған: umka88
15 Келіңіз танысайық.... (Сіз қай қаладансыз?)
|  Досыма жіберу | Барлығы

Страница 3 из 3«123
Сұхбат » ...:: Аллаһтың құзырында қабыл болатын дін, тек - Ислам ғана ::... » ИМАН (Аллаһтан басқа табынуға лайықты ешкім жоқ) » Ғалымдар сәләфияны бидғат деген бе? (Ғалымдар сәләфияны бидғат деген бе?)
Ғалымдар сәләфияны бидғат деген бе?
SalamatУақыты: Сейсенбі, 01.Ақпан.2011, 13:02 | Хабарлама # 31
Подполковник
Тобы: Модераторлар
Жазған хаттар саны: 137
[ ]
Ажыратылған
Аллаһ таъаланың еш нәрсеге ұқсамайтын қол, тірсек, көз секілді сипаттарына қатысты Аллаһ елшісі саляллаһу алейхи уассалям, сахабалар, табиъиндар дене, тән, ағза, мүше – сөздерін қолданды ма?
Әл - Байһақи (Аллаһ оған разы болсын) : "Жалпы алғанда мынаны білу керек, Аллаһ Тағаланың истиуа етуі бұл қисықтың түзелуі немесе белгілі бір мекенде орнығу, жайғасу да, ешбір жаратылысқа тию (арқылы отыру да) емес. Бірақ ол Өзі хабар бергендей Аршқа ешбір кейіпсіз әрі "қайда?" - деген сұрақсыз истиуа етуші. Оның келуі бір жерден екінші жерге барумен және қозғалыспен емес. Оның түсуі көшумен де емес. Аллаһ Тағаланың өзі денеден тұрмайды. Оның уәжһі (жүзі) белгісі бір пішінмен емес. Оның қолы ағза емес. Оның көзі көруші мүше емес. Бұл сипаттар Аллаһ тарапынан хабар берілгендіктен белгілі бір кейіпте болады деместен қабылдаймыз. Аллаһ Тағала: "Оған ешбір нәрсе ұқсамайды" (42:11), "Оның ешбір теңдесі жоқ" (112:4), "Оның басқа теңдесі мен ұқсасын білесің бе?" (19:65), - деген.
(Әбу Бәкр әл - Байһақи, "әл - Иътиқад уәл Һидая илә сәбилир рашад алә мәзһәбис - сәләфи уа асхабил - хадис", 93 - бет. "Дәрул - китабил - араби" баспасы, Бейрут, 1988 ж. Қазақ тіліне аударған Қайрат Жолдыбай "Дін мен Діл" кітабы 163 - 164 - бет).
Дене сөзі жаратылыстарға қатысты айтылған, сол себепті бұл ұқсатудан басқа ештеңе емес.
Екіншіден Ибн Аббас розиаллаһу анһу бұл хадисті білмеді деу үшін нақтылы дәлел керек, болмаса бұл жала жабу болып табылады.
Имам әл - Бұхаридің ұстазы Наъим ибн Хаммадул-Хуззаъидың
айтқанындай: «Кімде кім Алланы жаратылғандарға ұқсатса, кәпір болады. Сондай-ақ кімде кім Алланың өзін сипаттаған сипаттарын жоққа шығарса, ол да кәпір болады. Аллаһ Тағаланың өзін сипаттаған ешбір аятында және пайғамбардың ешбір хадисінде Жаратушыны жаратылғандарға ұқсату жоқ. Кімде кім анық аяттарда және сахих хадистерде айтылған сипаттарды Алла Тағаланың ұлықтығына жарасатын мағынада бар деп қабылдаса әрі Алла Тағалаға лайық емес (отыру, орнығу,
жайғасу сияқты) кемшіліктерді жоққа шығарса, ондай адам нағыз тура жолды ұстанған болады». (Ибн Кәсир, Тафсирул-Құранил-азим, 2-том, 213-бет, «Ағраф» сүресінің 54-аятының тәпсірі. «Дарул-Кутубил-илмия» баспасы, Бәйрут, 1997ж).
Тірсек туралы хадисті нақты білетін Имам әл - Бұхари рахматуллаһ: « Эта версия хадиса является самой достоверной, потому что совпадает с кораническим текстом. Однако нельзя думать, что у Аллаха есть части тела (слова "тело" по отнашению Аллаха это само по себе уподобление) поскольку подобные предположения предполагают сходство Аллаха с творениями. Аллах бесконечно далек от подобного сходства, ибо нет никого, подобного Ему» (Ибн Хаджар аль-Аскалани, «Фатх аль-Бари», т. 8, стр. 532.)
Ханафи мәзһабының белді ғалымы Али ибн Сұлтан Мұхаммед Мұлла әл-Қари былай дейді: «Сәлаф та, халаф та тәуил жасаған. Себебі, олардың бәрі сөздің тура мағынасы мұрат емес деген.
Бірақ салфтардікі қысқа тәуилге, ал халафтардыкі кең тәуилге жатады. Себебі, халафтардың заманында бидғатшылардың көбеюі – оларды осыған итермелеген».(Сайф ибн Али әл-Ъасри, әл-Қаулут-Тәмаму би исбатит-тафуид
мәзһабан лис-сәлафил-кирам, 213-бет. «Дәрул-фақиһ» баспасы,
Әбу Заби, 2009 ж. (Мирқатул-мәфатих шарху мишкатул-масабих, 1-том, 260-бет.)
Имам Шәукани «Иршадул-фухул фи ъилмил-усул»
атты еңбегінде былай дейді: «Ақиданың негіздері, діннің
негіздері және Ұлы Жаратушының сипаттарына байла-
нысты үш түрлі мәзһаб бар:
Біріншісі, мұндай мәселелерде тәуилге барып,
жорамал жасауға болмайды. Керісінше сөздің тура
мағынасы негізге алынады да ешбір нәрсесі тәуил жа-
салмайды. Бұл мәзһаб Мүшаббиһалардың (денесі бар деп Алланы басқа жаратылғандарға ұқсататындар) көзқарасы.
Екіншісі, мұндай мүтәшабиһ сөздердің міндетті түр-
де бір жорамалы бар. Бірақ біз оны нақты білмегендіктен
тәуил жасамаймыз. Сонымен қатар Аллаһ Тағаланы басқа
жаратылғандарға да ұқсатпаймыз әрі аяттағы сипаттарды
да мүлдем жоққа шығармаймыз. Өйткені Аллаһ Тағала:
«Оның тәуилін тек қана Аллаһ біледі» дейді. Ибн Бурһан:
«Бұл сәлафтардың көзқарасы» деді.
Үшіншісі, тәуил жасайтындардың мәзһабы. Ибн Бурһан былай деді: «Бұл үш мәзһабтың алғашқысы қате. Ал қалған екеуі сахабалардың да ұстанған жолы. Үшінші мәзһаб Али, Ибн Мәсғуд, Ибн Аббас, Үмму Саламадан да жетіп отыр". (Мұхаммед ибн Али ибн Мұхаммед әш-Шаукани, Иршадул- фухул фи ъилмил-усул, 1-том, 299-бет. «Дарул-фикр» баспасы, Бәйрут, 1992 ж).
Бізді ашарит деп жазғырыңдар ал Имам әл - Бұхари, Жәрир ат - Табарани сынды ғалымдарды Ашарит деп жазғыра аласыңдар ма? Табарани, Куртуби, Фахруддин ар Рази, Ибн Касир тафсирде өз сөзін емес ибн Аббастың р.а. сөзін келтірді. Әрі ол хабарды жеткізуші адамдардың тізбегін келтірді. Америка ашып жатқан ешкім жоқ. Ояныңдар бауырлар, ояныңдар!
В этом хадисе сказано не просто голень (сакъ), а сказано: "Сакъихи" (Свою голень), так пусть же аш'ариты попытаются исказить это!
Ибн Аббас (р.а.): "Қиямет күнінің шындығы ашылатын сәт" - дейді. Ал қиямет күні кімге тән? Әлбетте Аллаһ таъаланың бір Өзіне ғана тән. Қиямет күнінің қашан болатындығы Аллаһ таъалаға ғана мәлім, демек ол өзіне тән болған тірсегін (қиямет күнінің шындығын) ашатыны күмән туғызбайды.


Хатты жөндеген Salamat - Сейсенбі, 01.Ақпан.2011, 17:09
rrrtoshaУақыты: Сейсенбі, 01.Ақпан.2011, 18:31 | Хабарлама # 32
Жаңадан тіркелуші
Тобы: Қолданушылар
Жазған хаттар саны: 5
[ ]
Ажыратылған
assalamu aleikum ua rahmatullah!
ah, siz kimnen jane kaidan bilim algansiz?
МуслимУақыты: Сәрсенбі, 02.Ақпан.2011, 13:12 | Хабарлама # 33
Майор
Тобы: Модераторлар
Жазған хаттар саны: 91
[ ]
Ажыратылған
Quote (Salamat)
Ибн Таймия в своей книге «Ат-Тасис фи радд усус ат-такдис» (1/101), по своему обычаю, чувствуя свою не-
оспоримую правоту, пишет: «Ни в Коране, ни в сунне, ни
в словах салафов и имамов нет опровержения того, что
Аллах является телом и что Его атрибуты являются
телами или явлениями (акциденциями)».

Мына жерде ибн Теймияны Аллаһқа дене таңып отырғандай қылып көрсетіп тұрсың. Бұл бұрмалаушылық. Ибн Теймияның ақидасы жөнінде сөз қозғағың келсе, әуелі біліп алсаңшы оның ақидасын. Бір "кітап" оқып алып ғалымдардың "адасушылығын" әшкерелеуге кірістің ба?
Оның ақидадағы мазһабы – Аллаһқа дене таңымау және теріске де шығармау.
"Шариғатқа келер болсақ, бірде-бір пайғамбардан я сахабадан я табиғин мен үмметтің саләфтарынан "Аллаһ – дене" немесе "Аллаһ – дене емес" деген келмеген. Керісінше, бұны мәлімдеу я теріске шығару шариғатта бидғат болады". "Шарх хадис ан-нузуль" 80.

Жоғарыда да осыны айтқан болатын, бірақ бұрмалаушылар әдеттегідей яһудтардың жолына түсуде. Ал Аллаһ залым қауымды тура жолмен жүргізбейді.

Жоғарыдағының дұрыс мағынасы былай болады: "Нет ни в Коране, ни в Сунне посланника, ни в словах кого-либо из саляфов уммы и имамов, что Аллах не тело и что его качества не являются телом".

Оның мазһабы бойынша, ондай сөз саләфтардан келмегендіктен оны (Аллаһ – дене деп) мәлімдеу, сонымен қатар теріске шығару да бидғат болып табылады.

Осыдан кейін ибн Теймия Аллаһқа дене таңыды деп айтқандар беттері қызарар ма екен? Иә, қызарса – ол жақсы, ұяттарының бар екенінің белгісі. Қызармаса – беттері қалың болғаны.

Ал Аллаһ пасық қауымды тура жолмен жүргізбейді.

Уа Аллаһу аъләм.

SalamatУақыты: Сәрсенбі, 02.Ақпан.2011, 14:04 | Хабарлама # 34
Подполковник
Тобы: Модераторлар
Жазған хаттар саны: 137
[ ]
Ажыратылған
"Аллаһқа дене таңымау және теріске де шығармау".
Аллаһ таъалаға қатысты дене сөзін құранда Аллаһ, хадисінде пайғамбарымыз саляллаһу алейһи уассалям қолданбаса, сахабалар хабарында қолданбаса, табиъиндар қолданбаса онда бұл сөзді қолдануға сізбенен бізге қандай негіз бар?
Имам Фахруддин Ар-Рази сказал:
* المجسم قط ما عبد الله لانه انما يعبد الها يعتقد انه من الاجسام ففى الحقيقة ما عبد الله لان الله منزه عن كونه جسما فصار عبادتهم لذلك الصنم الذى هو جسم و هم يعتقدونه انه اله اعاذنا الله من ذلك *
«Человек, который считает Аллаха телом, никогда не поклонялся Аллаху. Потому что, когда он поклоняется, думает что, Аллах - тело, на самом деле он не поклоняется Аллаху, т.к. Аллах не тело. Поэтому люди, которые думают, что Аллах тело, поклоняются идолу (выдуманным человеческим разумом), который является телом. Пусть сохранит нас Аллах от таких заблуждений».
Имам аль-хафиз аль-Куртуби в своей книге «Ат-тизкар» (с. 208) сказал: «Наиболее верным является мнение о том, что эти люди – неверные, ведь их убеждения ничем не отличаются от убеждений тех, кто поклоняется истуканам и изображениям (выдуманным человеческим разумом)».
Басқаны қойғанның өзінде Пайғамбарымыз саляллаһу алейһи уассалям: "Кітапты (Құранды) үйрете гөр" - деп Ибн Аббас розиаллаһу анһу үшін дұға қылған. Ал сендер оны "тірсек" туралы айтылған хадисті білмеуі мүмкін дейсіңдер. СубханАллаһ дәлелдерің кәне? Тіріден кешірім сұрауға болады ал атам заманда өлген Ибн Аббас розиаллаһу анһуда не ақыларың бар?
Әбу Са’ид әл-Худриден Аллаһтың Елшісінің (Аллаһтың оған игілігі мен сәлемі босын) былай деп айтқаны жеткізіледі: «Менің сахабаларымды сөкпеңдер! Жаным қолында болғанмен ант етемін, егер сендердің біреуің Ухуд тауының көлеміндей алтын садақа етсе де, ол олардың бір уыс берген садақасымен, тіпті оның жартысыменде теңдесе алмайды!» әл-Бухари 3673, Муслим 3/221.

Сондай-ақ, Аллаһтың Елшісі (Аллаһтың оған игілігі мен сәлемі болсын): «Менің сахабаларымды сөгетіндерде Аллаһтың, періштелердің және барлық адамдардың лағнеті болады!» - деген. әл-Халләл 3/515, әл-Хатыб 14/241. Хадис хасан. “әс-Сильсилә әс-сахиха” 446.

Хатты жөндеген Salamat - Сәрсенбі, 02.Ақпан.2011, 14:26
HayrullaУақыты: Сәрсенбі, 02.Ақпан.2011, 14:53 | Хабарлама # 35
Полковник
Тобы: Модераторлар
Жазған хаттар саны: 269
[ ]
Ажыратылған
Ассаламу алейкум уа рахматулла!

Salamat, біріншіден сен өзіңе қойылған сұрақтардан сан рет жалтарып, бұра тарттың! Оның үстіне "Ит қорыған жерге өш" демекші, дініміздегі ең бір күрделі, өте нәзік мәселелерге ауыз салдың. Өткен жылы осы сайтта бүліктің шығуына себеп болып, соңы сұхбаттың тоқтауына әкелген еді. Сенің уәждеріңе ілімді жігіттер дәлелмен жауап берген болатын. "Жеңілген күреске тоймайды" демекші әлі қоймағансың ба, тоқтатсаңшы енді... Ұят қайда? Езе бергеннен не шығады?
Екіншіден; бұл арада сахабаларға ешкім тіл тигізіп отырған жоқ. Ауа жайылмаған дұрыс. Діни сайтта оған жол берілмейді. Ең бастысы сен тақырыптан мүлде ауытқып кеттің. Бұл форумның ережесіне қайшы. Өзің де модератор емессің бе, ұят емес пе?

Дінімізде дауласуға тыйым салынған. Salamat, сенің "іліміңе" негіз болған Исматулла қаридың да мектебі мұны теріске шығармайтын шығар!?

Бауырлар, бұл тақырыпты осымен тоқтатайық. Пайдалы сұхбатқа көшейік!..
Тәмәт тәмам!


Шындық ізде!
Қуғанды қойып елес,
Дәлел сұра, себебі Дін ойын емес.
Дінді түсін - сахабалар түсінгендей,
Дін деген менің, сенің ойың емес!!!
SalamatУақыты: Сәрсенбі, 02.Ақпан.2011, 15:13 | Хабарлама # 36
Подполковник
Тобы: Модераторлар
Жазған хаттар саны: 137
[ ]
Ажыратылған
Уаъалейкум ассалям уа рахматуллахи уа баракатуһ!
OlzhasУақыты: Жұма, 04.Ақпан.2011, 11:49 | Хабарлама # 37
Сержант
Тобы: Қолданушылар
Жазған хаттар саны: 27
[ ]
Ажыратылған
Мына жер қызу үстінде %) , бұл жерге көп болыпты кірмегеніме... Айтар кеткен жайт. Саламат бауырымыздын толығын оқыған жоқпын, бырақ егерде кімде кім АЛЛАХТЫ Аспанда емес деп айтса білсін ол адам адасушылықта, қазіргі кезде мұсылман бауырларымыз осы сұраққа көбісі адасуда, инша АЛЛАХ уақыт өтер бұлда бір фитнада өтер, басқа фитна келер, бұл әр ғасыр сайын болып тұрған, инша АЛЛАХ бұнын бәрі сынақ... Қаншама хадис бар,дінді қалай түсіну керектігін, дін жеңіл, дұрыс ұстану білу керек, сондықтанда алдында айтып кетседе тағыда айтайын:"Біз Пайғамбарымыз с.ғ.с. ҚАЛАЙ ТҮСІНДІ СОЛАЙ ТҮСІНУ КЕРЕКПІЗ, ЖӘНЕ ДЕ САХАБАЛАР ҚАЛАЙ ТҮСІНДІ СОЛАЙ ТҮСІНУ КЕРЕКПІЗ" - осымен ұстансан қиын ба? бәрі фитна неден болады дейсіздер? Әрине әр аятты әр хадисты өз ойлағаннан болады, мысалғы ретінде Луқман 6аят, сахабалар айтты музыка деп, музыка болады - харам. ал кейбір бауырларымыз тұздайды...өз ақылыныа салады, арине ол адасушылықта болады. АЛЛАХ ТАЪАЛА САҚТАСЫН!!! Тақырыпқа сай болмасада менім сөзім пайда келтірер деп жазғаным. arb

Hasbia ALLAHU ua nigma al-uakyil!!!

Хатты жөндеген Olzhas - Жұма, 04.Ақпан.2011, 11:53
SalamatУақыты: Жұма, 04.Ақпан.2011, 18:23 | Хабарлама # 38
Подполковник
Тобы: Модераторлар
Жазған хаттар саны: 137
[ ]
Ажыратылған
Хадид сүресінің 3 аяты:
هُوَ الْأَوَّلُ وَالْآخِرُ وَالظَّاهِرُ وَالْبَاطِنُ ۖ وَهُوَ بِكُلِّ شَيْءٍ عَلِيمٌ
"Ол Аллаһ ең әуелгі әрі ең соңғы (әр нәрседен бұрын ежелден бар әрі мәңгі қалады, соңы жоқ). Және Ол, (әр түрлі дәлелдермен) көрнеу әрі (ақыл жетпейтін) көмес. Сондай - ақ Ол толық білуші. - делінген. (Халифа Алтай рахматуллаһтың Құран аудармасынан)
Аллаһ таъала "қайда?" - деп айтарлық аспанда, еш қандайда жаратылыс болмаған кезде де бар болған. Ол өзінен басқа барлық нәрсенің жаратушысы. Жәһлият кезеңіндегі адамдардың өзі аспанды кім жаратты? - десе Аллаһ деп айтатын.
{وَلَئِن سَأَلْتَهُم مَّنْ خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ وَسَخَّرَ الشَّمْسَ وَالْقَمَرَ لَيَقُولُنَّ اللَّهُ فَأَنَّى يُؤْفَكُونَ}
"Егер олардан: көктер мен жерді жаратқан, күн мен айды өз еркіне бағындырған кім?-деп сұрасаң, олар Аллаһ дейді. Ондай болса, олар сол Аллаһқа құлшылық етудің орнына қайда бұрылып кетіп барады?". (Анкабут.61)
Біз Аллаһ таъаланы барлық жаратылыстан бұрын бар болғандығына иман келтіреміз!
Әбу Рәзин Ләқит ибн Амир әл - Уқайли розиаллаһу анһу Аллаһ елшісі саляллаһу алейхи уассалямнан: "Уа, Аллаһ елшісі! Көктер мен жерді жаратудың алдында Раббымыз қайда болды?" - деп сұрағанда Пайғамбарымыз саляллаһу алейхи уассалям: "Ол асты - үстінде ауа жоқ бос кеңістікте болды. Сосын Ол су үстінде Өз аршысын жаратты", - деп жауап берген ( Ахмад).
Әбу Һурайра розиаллаһу анһудан риуаят етілген хадисте Аллаһ елшісі саляллаһу алейхи уассалям:
أَنْتَ الظَّاهِرُ فَلَيْسَ فَوْقَكَ شَىْءٌ وَأَنْتَ البَاطِنُ فَلَيْسَ دُونَكَ شَىْءٌ،
"Уа, Аллаһ! Сен - Ең біріншісің, Сенен бұрын ештеңе болған емес! Сен - Ең соңғысың, Сенен кейін ештеңе жоқ! Сен - Жоғары тұрушысың, Сенен жоғары ештеңе жоқ! Сен - Төмен тұрушысың сенің төмен ештеңе де жоқ! Бізді қарыздан арылтып, кедейліктен құтқар!".
(Муслим әз - Зикр кітабында №2713 риуаят еткен).
Имам әл - Байһақи рахматуллаһ "Әл - Әсмау уа ас - Сифат" кітабының 41 - бетінде:
« اسْتَدَلَّ بَعْضُ أَصْحَابِنَا فِي نَفْيِ المَكَانِ عَنْهُ بِقَوْلِ النَّبِيِّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّم:
أَنْتَ الظَّاهِرُ فَلَيْسَ فَوْقَكَ شَىْءٌ وَأَنْتَ البَاطِنُ فَلَيْسَ دُونَكَ شَىْءٌ،
وَإِذَا لَمْ يَكُنْ فَوْقَهُ شَىْءٌ وَلا دُونَهُ شَىْءٌ لَمْ يَكُنْ فِي مَكَان »
"Дін ғұламалары осы хадистің негізінде астында да, үстінде де ештеңе болмағанға мекен телінбейді яғни асты, үсті (оңы, солы) деген ұғым мекенге мұхтаждығы жоққа ғана айтылмайды" деген.

Имран ибн Хусайн розиаллаһу анһудан риуаят етілген хадисінде Аллаһ елшісі саляллаһу алейхи уассалямнан:
كَانَ اللهُ وَلَمْ يَكُنْ شَىْءٌ غَيْرُهُ
"(Әу баста) Аллаһ болды, Одан басқа еш нәрсе болған жоқ, делінсе екінші риуаятта: "(Әу баста) Аллаһ болды, Онымен бірге ештеңе болған емес, үшінші риуаятта: "(Әу баста) Аллаһ болды, Оған дейін ештеңе болған емес" - деп келген.
(Имам әл - Бұхари "Әл - Жамиъ әс - Сахих" №3191)
Муфасир Әбу Абдуллах Мухаммад ибн Ахмад ибн Аби Бакр әл-Қуртуби, рахимахуллах, «Ат-Тазкар фи афзал әл-азкар» кітабында: "Аллаһ аспан мен жердегінің барлығын жаратқан. Сол себепті мейлі ол көкте болсын басқада болсын бір жерде болуы, немесе қандайда бір орынды алып тұруы мүмкін емес. Егер Аллаһ бір (өлшемге негізделіп жаратылған) қандай да болмасын жерде болса ол шектелген болар еді, ал бұл тиісінше Аллаһ Тағаланы жаратылысқа ұқсасту болады (яғни мекен жаратылыстарға ғана тән). Міне бұл ақиқат жолындағылардың ұстанымы! (әхлуль-Хақ уат-Тахқиқ). Осы қағидаға сүйеніп : "Сен көктегіге сенесің бе?" деген және күңге қойылған: "Аллаһ қайда?" деген сұрақтың риуаятын біз жоққа шығармаймыз, алайда оның тура мағынасын қабылдау мақсат тұтылмайды, оның ауыспалы мағынасын алу керек. Ғұламалар өз кітабында осылайша талқылау келтірген".
Имам ән - Нәуауий "Аллаһ қайда?" - деп сұрақ қойылған хадиске қатысты былай деп түсіндірме берген:
"Пайғамбарымыз "Аллаһ қайда?" деуі арқылы оның бір Аллаһ Тағалаға сеніп, сенбейтінін анықтағысы келді. Яғни, барлық жаратылысты басқарып әрі барлық істі істеп тұрған жаратушының жалғыз Аллаһ екендігіне, намаз оқығанда кісінің қағбаға бет бұратыны секілді, дұға жасаушының тілек тілегенде қолын аспанға көтеру арқылы мінәжат жасалатын бір Аллаһ тағалаға сеніп, сенбейтіндігін білгісі келді. Жүзді қағбаға бұрған уақытта Аллаһ тағаланың қағбаның ішінде болмайтыны секілді, қолды аспанға жайған кезде де Ол аспанның ішінде болмайды. Керісінше қағба намаз оқушылардың құбыласы болғаны тәрізді, аспан да дұға етушілердің құбыласы. Немесе пайғамбарымыз оның жердегі пұттарға табынушылардан болып, болмағанын білгісі келді. Ол: "Аспанда" деп жауап бергеннен кейін оның пұтқа табынушы емес, бір Аллаһ тағалаға сенетіндігін айқындады".

(әл - Минһәәж Шарх сахих Муслим ибнул - Хажжаж, 5-6 том, 26-27 бет).

Муслимнің хадис жинағына түсіндірме жасаған ғалым әл - Мазири де осы хадис туралы:
"Пайғамбарымыз күңнің мұсылман болып, болмағандығын білдіретін қандай да бір белгісін білгісі келді. Өйткені кәпірлердің табынатын құдайлары саналатын от пен пұт жерде орналасқан. Әрқайсысы қажетін өз құдайынан сұрайды. Ал аспан болса, жалғыз Аллаһ Тағалаға сенгендердің дұға, тілектерінің құбыласы. Міне, сондықтан оның неге иман келтіретінін анықтағысы келді. Сөйтіп оның түсінетін тілімен сөйлесті. Сосын ол жалғыз Аллаһ тағалаға иман келтірушілердің дұға жасаған уақытта қолдарын жаятын аспанды ишарат етті. Құбылаға бет бұру - Аллаһ Тағаланың қағбамен шектелуі екенін көрсетпейтіні секілді, Аллаһ тағалаға иман келтірушілердің дұға жасаған уақытта қолдарын жаятын аспанды меңзеу де Оның белгілі бір жақта әрі аспанмен шектелулі екенін де білдірмейді".

(Мұхаммед Наъим Мұхаммед, әл - Қанун фи ъақайдил - фирақи уәл - мәзаһбил - исламия, 403 - бет).

Ибн Хиббан әш-Шарида ибн Сувайда Ас-Сакафийдан жеткізген хабарда: «О, Аллаһ елшісі менің анам маған өсиет етіп өзінің (анасының) атынан күңге еркіндік бер деді. Менің Савда атты күңім бар дегенде Аллаһ елшісі: «Оны осында шақыр» деді, ол келгенде Аллаһ елшісі одан: «Сенің құдайын кім?» - дегенде ол : «Аллаһ» - деді. Аллаһ елшісі: «Мен кіммін?» деп сұрағанда ол: «Аллаһ елшісісің» деді. Сол сәтте Аллаһ елшісі: «Оны босат, ол иманды екен» - деді. (Әл – Ихсан 1/206 және 6/256)

Қади Әбу Бакр ибн Араби, рахимахуллах, Тирмизи хадисінің шархында : "«Аллаһ қайда?" деген сұрақ Аллаһ тағаланың мекеніне қатысты емес өйткені Аллаһ мекеннен тыс. Бұл сұрақ Аллаһ ұлықтығына меңзеліп қойылған." - дейді.

Ибн Хаджар Асқалани рахматуллах: "Аллаһ қайда?" және "Қандай түрде?" деген сұрақты қоюға болмайды.
(Фатхул Бәри 1 - том, 220 бет)
Абай Хәкім рахматуллаһ:
«Мекен берген халық қылған Ол Лә мәкан,
Түп иесін көксемей бола ма екен?
Және оған қайтпақсың оны ойламай,
Басқа мақсат ақылға тола ма екен?!»
Ибн Джаузи әл-Ханбали, рахимахуллах, «Даф` шубах ташбих» кітабында: «Ғұламаларға Аллаһ тағаланың орын алмайтындығы белгілі Оны шектеулі кеңістік қоршай алмайды, ал күңнің көкті көрсетудегі себебі - бұл Оның ұлылығына меңзелген".
Аспаннан бұрын бар болған Аллаһ таъаланы аспанда деп айтуға бола ма?

Хатты жөндеген Salamat - Жұма, 04.Ақпан.2011, 19:14
БабекУақыты: Дүйсенбі, 07.Ақпан.2011, 10:49 | Хабарлама # 39
Жаңадан тіркелуші
Тобы: Модераторлар
Жазған хаттар саны: 19
[ ]
Ажыратылған
Абу Ханифа сказал: «Всевышнего Аллаха нельзя описывать качествами Его творений. Его гнев и Его довольство являются двумя Его качествами, в отношении которых не следует задавать во-прос «каковы (они)» (биля кяйфа). Таково воззрение людей, являющихся приверженцами Сунны и объединяющихся вокруг нее (Ахль ас-Сунна ва-ль-Джамаа). Аллах гневается и проявляет довольство, и нельзя говорить: «Его гнев – это Его наказание, а Его довольство – это Его награда». Мы описываем Его так же, как Он описал Себя Сам: Ахад (Единый), Самад (Самодостаточный), лям йалид ва лям йуляд ва лям йакун ляху куфуван ахад (Он не рождал и не был рожден, и нет никого, подобного Ему), Хайй (Живой), Кадыр (Всемогущий), Сами’ (Всеслышащий), Басыр (Всевидящий), ‘Алим (Всезнающий). Рука Аллаха над их руками, однако Его Рука не подобна рукам Его творений, а Его Лик не подобен ликам Его творений» («аль-Фикх аль-Абсат», стр.56).

Абу Ханифа сказал: «У Него есть Рука (йад), Лик (ваджх) и Сущность (нафс), о чём Всевышний Аллах упомянул в Коране. Упомянутые Всевышним Аллахом в Коране Лик, Рука и Сущность относятся к Его качествам, в отношении которых нельзя задавать вопрос «каковы (они)». Кроме того, нельзя говорить, что Его Рука – это Его могущество (кудра) или Его милость (ни’ма), поскольку в подобных высказываниях содержится отрицание (ибталь) качеств Аллаха, что является воззрениями кадаритов и мутазилитов » («аль-Фикх аль-Акбар», стр.302. ).

Абу Ханифа сказал: «Никому не следует говорить что-либо о сущности Аллаха. Наоборот, Его следует описывать так, как Он описал Себя Сам. Нельзя говорить о Нем то, что основывается на личном мнении (райй). Благословен Всевышний Аллах, Господь миров!» («Шарх аль-Акыда ат-Тахавиййа» (2/427). Исследование д-ра ат-Турки «Джала’ аль-‘Айнайн» (стр. 368)).

Абу Ханифа сказал: «Его качества отличаются от качеств творений. Его Знание не подобно нашему знанию. Его Могущество не подобно нашему могуществу. Он видит, но не так как видим мы. Он слышит, но не так как слышим мы. Он говорит, но не так как говорим мы» («аль-Фикх аль-Акбар», стр.302).

Абу Ханифа сказал: «Тот, кто скажет: “Я не знаю, где находится мой Господь: на небе или на земле”, – впал в неверие (кафара). То же самое относится к тому, кто скажет: “Он на Троне (аль-‘арш), но я не знаю, где находится Трон: на небе или на земле”» («аль-Фикх аль-Абсат», стр. 46. Подобные высказывания также передаются от шейх аль-Ислама Ибн Таймиййи в «Маджму аль-Фатава» (5/48), Ибн аль-Каййима в «Иджтима аль-Джуйуш аль-Исламиййа» (стр. 139), аз-Захаби в «аль-Улувв» (стр. 101-102), Ибн Кудамы в «аль-Улувв» (стр. 116), Ибн Аби аль-Изз бин Абд ас-Саляма в «Шарх аль-Акыда ат-Тахавиййа» (стр. 301) ).

На вопрос одной женщины: “Где находится Тот, Кому ты поклоняешься?”, – Абу Ханифа ответил: «Воистину, Пречистый и Всевышний Аллах находится на небе, а не на земле». Когда же один человек его спросил: “А что ты скажешь про слова Всевышнего Аллаха: «Он с вами, где бы вы ни были» ?”, – Абу Ханифа ответил: «Это подобно тому, как если бы в письме человеку ты писал: «Я с тобой», – однако ты рядом с ним не находишься» («аль-Асма ва ас-Сыфат», стр.429).


Адам боқ көтерген боқтың қабы,
Боқтан сасық боларсың өлсең тағы.
Менімен сен теңбе деп мақтанасың,
Білімсіздік белгісі ол баяғы.
БабекУақыты: Дүйсенбі, 07.Ақпан.2011, 11:44 | Хабарлама # 40
Жаңадан тіркелуші
Тобы: Модераторлар
Жазған хаттар саны: 19
[ ]
Ажыратылған
Ибн Абд аль-Барр сказал: «У Малика спросили: «Можно ли будет увидеть Аллаха в День Воскресения?» Он ответил: «Да, Великий и Всемогущий Аллах говорит об обитателях Рая: “Одни лица в тот День будут сиять. И на своего Господа взирать” (сура "Воскресение", аяты 22-23), а о других людях Он сказал: “В тот День они будут отделены от своего Господа завесой” (сура "Обвешивающие", аят 15) » («аль-Интика», стр.36).
Кади Ийад в книге «Тартиб аль-Мадарик» (2/42) передал, что Ибн Нафи и Ашхаб , дополняя друг друга, сказали: «О, Абу Абдуллах! “Одни лица в тот День будут сиять. И на своего Господа взирать (назира)”, – (этот аят означает, что) они будут взирать на Аллаха?» Малик ответил: «Да, своими глазами, как вот эти два». Тогда я сказал ему: «Поистине, есть люди, которые говорят, что на Аллаха не будут взирать. Они говорят, что слово «назира» (взирающие) означает «мунтазира иля сауаб» (ожидающие награду от Аллаха). Малик сказал: «Эти люди лгут! Нет же, на Аллаха будут взирать! Разве ты не слышал слов Мусы, мир ему: “Господи! Покажись мне, чтобы я взглянул на Тебя?” (сура "Ограды", аят 143) Ты считаешь, что Муса попросил у своего Господа о чем-то невозможном? Великий и Всемогущий Аллах сказал: “Ты не увидишь Меня…” , т.е. в этом мире (дунья), поскольку он является обителью тленности, а на Того, Кто вечен, не взирают посредством того, что тленно. Когда же они перейдут в обитель вечности, то будут взирать посредством того, что нетленно, на Того, Кто вечен, (кроме тех, о ком) Всевышний Аллах сказал: “В тот День они будут отделены от своего Господа завесой” (сура "Обвешивающие", аят 15)».

Абу Нуайм передал, что Джафар бин Абдуллах сказал: «Мы находились у Малика бин Анаса, когда к нему пришёл какой-то человек и спросил: «О, Абу Абдуллах! Милостивый возвысился на Троне (‘арш). А как Он возвысился?» Этот вопрос вызвал у Малика столь сильный гнев, как ничто другое. Он посмотрел на землю и стал разгребать ее палкой, которая была у него в руке, продолжая это делать до тех пор, пока на нём не появилась испарина, после чего, подняв голову и бросив палку, он сказал: «Спрашивать «как» неразумно! То, что Он возвысился (на Троне) известно! Вера в это обязательна! А задавать вопросы об этом – ересь (бид’а)! И я думаю, что ты приверженец ереси», – после чего он велел выгнать этого человека» («аль-Хилья» (6/325-326). Это предание также привели ас-Сабуни в «Акыда ас-Салаф Асхаб аль-Хадис» (стр.17-18) через путь передачи Джафара бин Абдуллаха от имама Малика, Ибн Абд аль-Барр в «ат-Тамхид» (7/151) через путь передачи Абдуллаха бин Нафи от имама Малика и аль-Байхаки в «аль-Асма ва ас-Сыфат» (стр. 408) через путь передачи Абдуллаха бин Вахба от имама Малика. Ибн Хаджар в «Фатх аль-Бари» (13/406-407) сказал, что иснад этого предания хороший. Аз-Захаби в своей книге «аль-‘Улувв» (стр.103) назвал иснад этого предания достоверным. ).

Абу Давуд передал следующие слова Абдуллаха бин Нафи: «Малик сказал: “Аллах на небе, а Его знание везде”» (Это предание привел Абу Дауд в «Масаиль аль-Имам Ахмад» (стр. 263). Его также передали Абдуллах бин Ахмад в «ас-Сунна» (стр 11) и Ибн Абд аль-Барр в «ат-Тамхид» (7/138) ).


Адам боқ көтерген боқтың қабы,
Боқтан сасық боларсың өлсең тағы.
Менімен сен теңбе деп мақтанасың,
Білімсіздік белгісі ол баяғы.
БабекУақыты: Дүйсенбі, 07.Ақпан.2011, 11:52 | Хабарлама # 41
Жаңадан тіркелуші
Тобы: Модераторлар
Жазған хаттар саны: 19
[ ]
Ажыратылған
Тақырыптан тыс нәрсе жазғаным үшін кешірім сұрайым

Адам боқ көтерген боқтың қабы,
Боқтан сасық боларсың өлсең тағы.
Менімен сен теңбе деп мақтанасың,
Білімсіздік белгісі ол баяғы.
SalamatУақыты: Дүйсенбі, 07.Ақпан.2011, 14:00 | Хабарлама # 42
Подполковник
Тобы: Модераторлар
Жазған хаттар саны: 137
[ ]
Ажыратылған
هُوَ اللَّهُ الْخَالِقُ الْبَارِئُ الْمُصَوِّرُ ۖ لَهُ الْأَسْمَاءُ الْحُسْنَىٰ ۚ يُسَبِّحُ لَهُ مَا فِي السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ ۖ وَهُوَ الْعَزِيزُ الْحَكِيمُ
Ол Аллаһ, жаратушы, жоқтан бар етуші (әл – Бәри) және бейнелеуші. Аттардың ең көркемі Оған тән. Көктер мен жердегі әр нәрсе Оны дәріптейді. Ол, өте үстем, Аса дана. (Хашр сүресі 24 аят).
Аллаһ таъала жай ғана жаратушы (Халиқ) емес, Ол жоқтан бар етуші (әл - Бәри).
Абай Хәкім:
«Алланың адамзатқа мейрімі мол,
Сенде өзіңдей, басқаға мейрімді бол.
Ол жаратты, сен дағы жаратып бақ,
Барды – бардан шығарсаң болады сол» - деп жырлаған.
Аллаһ таъалаға тән мейірімділік басқа, адамға тән мейірімділік басқа екенін көрсетіп «сенде өзіңдей» яғни Аллаһ таъала сияқты емес адамға тән мейірімділік таныт деді де артынша, Аллаһ таъаланың жаратушылық сипатын меңзеп Аллаһ жоқтан бар етуші, ал адам бардан – барды шығарса болады – деп керемет түсіндірген.
Аллаһ таъаладан басқа өздігінен бар болған нарсе яки зат бар десек: «Оның еш теңдесі жоқ», «Оның ұқсасы мен теңдесін білесің бе?» - деген аяттар қайда қалады? Басқаша айтқанда бұл Аллаһ барлық нәрсенің жаратушысы емес, Аллаһ таъаланың жаратуына мұхтаж болмаған, өздігінен бар болған зат яки нәрсе бар дегенге әкеліп соғады (жаратушылық сипаты қамтымаған). Демек өздігінен бар болған жалғыз Аллаһ емес, тағыда бір зат яки нәрсе бар деу ширк емей немене?
Ибн Хаджар Асқалани "Фатхул Бәри" кітабында үш адамның пікірін келтірген: "Біздің шейхымыз ( Зайнуддин әл - Ираки) Имам ат - Тирмизидің сөздеріне түсініктеме беріп былай деді: "Ия ғұламалар жалпы қабылданған мәселең намазды тәрк етіп, немесе сенімді түрде жеткен хабарларды қабылдамай, не болмаса қандай да болмасын жаратылыстың бастауы жоқ әуелден бар болған - деп айтушы адамдарды имансыз деген. Қазы Ъияд және басқада ғалымдар қандай да болмасын жаратылыстың бастауы жоқ, әуелден бар болған - деп айтушы адамдарды имансыз дегені туралы иджмах бар екендігін жеткізген. Ибн Дахиқ әл-Ид бұл туралы: "Ақылға қонымсыз пікірлер айтып фәлсафа жағын таңдайтындар бар. Ол (Ибн Таймия) жаратылыстың бастауы жоқ, әуелден бар болған деген ұстанымдағы адамды имансыз деп айтпайды. Дәлел ретінде ол ғұламалардың барлық иджмаъы қабылдана бермейді дегенге сүйененді. Ондай дәлел бұл жерде орынсыз, өйткені тек ғұламалар иджмаъы ғана емес сонымен қатар сенімдігінде күмән жоқ мутауатир дәрежесінде жеткен хабарлар мұны растайды" - деген.
Имран ибн Хусайн розиаллаһу анһудан риуаят етілген хадисінде Аллаһ елшісі саляллаһу алейхи уассалямнан: "(Әу баста) Аллаһ болды, Одан басқа ешнәрсе болған жоқ, делінсе екінші риуаятта: "(Әу баста) Аллаһ болды, Онымен бірге ештеңе болған емес, үшінші риуаятта: "(Әу баста) Аллаһ болды, Оған дейін ештеңе болған емес" - деп келген.

(Имам әл Бұхари "Әл - Жамиъ әс - Сахих" №3191)
Имам әл - Бұхари мен Имам Муслимнің жинақтарында келтірілген бұл сахих хадис туралы Имам Мухаммад Захид бин хасан әл-Кәусари «накд маратиб әл-иджмаъ» кітабының 168 бетінде:
"Аллаһ Тағаладан басқа тәңір бар деген адамды бір ауыздан ғұламалар имансыз деп айтқаны таңғаларлық мәселе емес. Тура осы секілді ең әуелде Аллаһ Тағаламен бірге бір зат немесе нәрсе болды деп ұйғарған адамды да бір ауыздан ғұламалар имансыз дегені таңданыс туғызбайды" - деген.

БабекУақыты: Дүйсенбі, 07.Ақпан.2011, 15:03 | Хабарлама # 43
Жаңадан тіркелуші
Тобы: Модераторлар
Жазған хаттар саны: 19
[ ]
Ажыратылған
Salamat, сенің бұл жазғандарыңмен кімге не айтпақ болғаныңды түсінбедім, бас десе құлақ дегеннің өзі болдың 54 . Саламат енді бұл тақырыпты ары қарай жалғастырмашы. Өз сенімің өзіңе біздің сенім өзімізге болсын. Қой дегенде қоймаған қой дегенге зар болар деген бар :D

Адам боқ көтерген боқтың қабы,
Боқтан сасық боларсың өлсең тағы.
Менімен сен теңбе деп мақтанасың,
Білімсіздік белгісі ол баяғы.


Хатты жөндеген Бабек - Дүйсенбі, 07.Ақпан.2011, 15:18
SalamatУақыты: Дүйсенбі, 07.Ақпан.2011, 15:26 | Хабарлама # 44
Подполковник
Тобы: Модераторлар
Жазған хаттар саны: 137
[ ]
Ажыратылған
لَكُمْ دِينُكُمْ وَلِيَ دِينِ
arekeУақыты: Жұма, 11.Ақпан.2011, 18:13 | Хабарлама # 45
Жаңадан тіркелуші
Тобы: Қолданушылар
Жазған хаттар саны: 1
[ ]
Ажыратылған
Assalamyaleikum baurlar!
Сұхбат » ...:: Аллаһтың құзырында қабыл болатын дін, тек - Ислам ғана ::... » ИМАН (Аллаһтан басқа табынуға лайықты ешкім жоқ) » Ғалымдар сәләфияны бидғат деген бе? (Ғалымдар сәләфияны бидғат деген бе?)
Страница 3 из 3«123
Поиск:


© 2008-2015 Діни-танымдық сайт. [Абу Ханифа мазхабы бойынша]
Сайттағы мәліметтерді жариялаған кезде гиперсілтеме жасалуы тиіс
Сұхбаттағы (форум), шәйханадағы (чат) жазулар мен сайттағы білдірілген пікірлер сайт көзқарасы болып саналмайды