Қажылық 2010 - Сұхбат
Жұма, 24.Наурыз.2017, 00:14
НЕГІЗГІ БЕТ КІРУ ТІРКЕЛУ
Әссәләму аләйкум, Қош келдіңіздер: Қонақ · Тобыңыз: "Қонақтар" · RSS
[ Жеке хаттар() · Жаңа жазулар · Қатысушылар · Сұхбат тәртібі · Іздеу · RSS ]

...:: Сұхбаттағы соңғы жазулар ::...
Тақырыбы Соңғы жазу Жауаптар саны Сұхбат
Болашақ жар таңдаймын... Уақыты: 12.Қазан.2015, 01:07
Соңғы жазған: Multfilm
13 Бозбала мен бойжеткен танысу бұрышы.
Мұсылманша неке қию Уақыты: 02.Тамыз.2015, 00:48
Соңғы жазған: Dinislam_Kz
40 Үйлену оңай, үй болу қиын.
Түс көру туралы... Уақыты: 15.Сәуір.2015, 11:53
Соңғы жазған: Simbat2590
27 ИМАН (Аллаһтан басқа табынуға лайықты ешкім жоқ)
Танысу бұрышына қош келдіңздер... Уақыты: 28.Сәуір.2014, 17:48
Соңғы жазған: zhanbolat87
6 Бозбала мен бойжеткен танысу бұрышы.
Келіңіздер танысалық Уақыты: 02.Наурыз.2014, 23:28
Соңғы жазған: umka88
15 Келіңіз танысайық.... (Сіз қай қаладансыз?)
|  Досыма жіберу | Барлығы

Страница 1 из 212»
Сұхбат » ...:: Аллаһтың құзырында қабыл болатын дін, тек - Ислам ғана ::... » ҚАЖЫЛЫҚ және УМРА » Қажылық 2010
Қажылық 2010
Dinislam_KzУақыты: Дүйсенбі, 25.Қазан.2010, 02:56 | Хабарлама # 1
www.dinislam.kz
Тобы: Әкімшілік
Жазған хаттар саны: 874
[ ]
Ажыратылған
Ассаламу алайкум. Иншааллаһ биыл қажылыққа бара жатырмын.... 4 күні Алматыдан ұшамыз, 29 күні кері қайтады екенбіз.



AdminУақыты: Дүйсенбі, 25.Қазан.2010, 21:21 | Хабарлама # 2
Лейтенант
Тобы: Әкімшілік
Жазған хаттар саны: 79
[ ]
Ажыратылған
uaaleikum Жолыңыз болсын, біз үшін дұға етуді ұмытпаңыз....
Dinislam_KzУақыты: Сейсенбі, 26.Қазан.2010, 23:44 | Хабарлама # 3
www.dinislam.kz
Тобы: Әкімшілік
Жазған хаттар саны: 874
[ ]
Ажыратылған
Қажылық
Қажылықтың артықшылығы
Қажылық - Ислам дiнiнiң ұстыны болған бес парызының бiрi. Әлеуметтiк жағдайы келген мұсылман өмiрiнде бiр рет қажылық амалын орындауы – парыз.
الْحَجُّ (әл-хәжж) сөзiнiң тiлдiк мағынасы: мақсат, ниет ету – болса, шарғи мағынасы: құлшылық ету ниетiмен Меккедегi Қағбаны зиярат етiп, Аллаһ Тағала орындауын талап еткен амалдарды орындау.
Шариғатта қажылықтың екi түрi белгiленген.
1. الْحَجُّ (әл-хәжж) – парыз немесе үлкен қажылық. Қажылықтың бұл түрi Құрбан айт уақытында, яғни Зүл-Хижжә айының 8, 9, 10 жұлдызында орындалады.
2. الْعُمْرَة (әл-ьумра) - ғұмра немесе кiшi қажылық. ғұмра Зүл-Хижжә айының 8, 9, 10 – нан басқа уақыттарда орындала бередi.
Жоғарыда айтылғандай жағдайы келген мұсылманның өмiрiнде бiр рет қажылық амалын орындау парыз болса, шамасы келген жағдайда тағы қажылыққа бару – мустахаб болады. Яғни, барса – сауап, бармаса – күнәһар емес. Қажылық - Аллаһ Тағаланың разылығы мен жеке бас қамы үшiн орындалатын амал. Сондықтан, қажылыққа барған адам: "Қажылыққа бардым, iс бiттi”, – емес, үнемi: "Қажылығым қабыл болса екен. Қажылыққа барып алған сауабымнан Аллаһ Тағаланың әмiрiне қарсы келiп, жойып алмасам болар едi”, – деген ойда болғаны абзал.
Адамдардың арасында: "Түркiстан – екiншi Мекке. Түркiстанға жетi рет бару – бiр рет қажылыққа барғанмен тең”, – деген сөз бар. Алайда, дiндердiң iшiнде Исламға тең келетiн дiн болмағанындай, жер бетiнде мұсылмандардың қыбласы болған Мекке мен ондағы "Бәйтүл-Харам” (сөзбе-сөз: Қасиеттi үй) тең келетiн орын жоқ. Мұсылман намазын оқыған уақытта Аллаһ Тағаланың әмiрiне сәйкес жүзiн "Бәйтүл-Харамда” (Мекке мешiтiнде) орналасқан Қағбаға бұруы шарт. Арабтар төрт бұрышты үйдi "қағба” деп айтады. Бәйтүл-Харамның ортасында орналасқан төрт бұрышты құрылыстың "қағба” деп аталуы осы себептен.
Бәйтүл-Харамды "мәсжидүл-Харам” деп те атайды. "Харам” сөзiнiң өзi араб тiлiнде "тыйым салынған” және "қасиеттi” деген мағыналарды бiлiдiредi. Мекке мешiтiнде жыбырлаған жәндiктi өлтiруге тыйым салынғандықтан "мәсжидүл-Харам” (Қасиеттi немесе кез келген жан иесiн өлтiруге тыйым салынған мешiт) деп аталады.
"بُنِيَ الإِسْلاَمُ عَلَى خَمْسٍ: شَهَادَةِ أَنْ لاَ إِلَهَ إِلاَّ اللَّه وَأَنَّ مُحَمَّداً رَسُولُ اللَّهِ، وِإِقَامِ الصَّلاَةِ، وَإِيتَاءِ الزَّكَاةِ، وَحَجِّ الْبَيْتِ، وَصَوْمِ رَمَضَانَ"
"Ислам бес нәрсеге негiзделген:
Аллаһ Тағаладан басқа тәңiр жоқ, Мухаммад (с.а.с.) Оның Елшiсi – деп куәлiк беру;
Намаз оқу;
Зекет беру;
Қажылыққа бару;
Рамазан айында ораза ұстау. Ибн Омардан (р.а.) Бухари және Муслим риуаят еттi.
"خَطَبَنَا رَسُولُ اللهِ صلى الله عليه وسلم فَقَالَ: "أَيُّهَا النَّاسُ! قَدْ فَرَضَ اللهُ عَلَيْكُمُ الْحَجَّ فَحُجُّوا" فَقَالَ رَجُلٌ: أَكُلَّ عَامٍ، يَا رَسُولَ اللهِ؟ فَسَكَتَ. حَتّضى قَالَهَا ثَلاَثاً. فَقَالَ رَسُولُ اللهِ صلى الله عليه وسلم: "لَوْ قُلْتُ: نَعَمْ، لَوَجَبَتْ. وَلمَا اسْتَطَعْتُمْ". ثُمَّ قَالَ: "ذَرُونِي مَا تَرَكْتُكُمْ. فَإِنَّمَا هَلَكَ مَنْ كَانَ قَبْلَكُمْ بِكَثْرَةِ سُؤَالِهِمْ وَاخْتِلاَفِهِمْ عَلَى أَنْبِيَائِهِمْ. فَإِذَا أَمَرْتُكُمْ بِشَيْءٍ فَأْتُوا مِنْهُ مَا اسْتَطَعْتُمْ. وَإِذَا نَهَيْتُكُمْ عَنْ شَيْءٍ فَدَعُوهُ"
"Расулуллаһ (с.а.с.) хұтбада тұрып: "Ей, адамдар! Аллаһ Тағала сендерге қажылықты парыз еттi. Соны орындаңдар”, – дедi. Бiреу: "Я, Расулуллаһ (с.а.с.)! Әр жылы қажылық етемiз бе?”, – деп сұрады. Расулуллаһ (с.а.с.) үндемедi. Әлгi адам сұрақты үшiншi рет қайталағанда Расулуллаһ (с.а.с.): "Мен: "Иә”, – десем, сендерге әр жылы қажылыққа бару мiндеттi болады. Мен сендерге айтпаған нәрсенi қазбалап сұрай бермеңдер. өйткенi, сендерден бұрын өмiр сүргендер пайғамбарларына орынсыз сұрақ беру мен оларға қарсы келгендерi себебiнен опат болған. Мен сендерге бiр нәрсенi бұйырсам, шамаларың жеткенiн iстеңдер. Бiр нәрседен тыйған болсам, одан тыйылыңдар”, – деп жауап бердi.” Әбу һурайрадан (р.а.) Муслим риуаят еттi.
"سُئِلَ رَسُولُ اللهِ صلى الله عليه وسلم: أَيُّ الأَعْمَالِ أَفْضَلُ؟ قَالَ: "إِيمَانُ بِاللهِ" قَالَ: ثُمَّ مَاذَا؟ قَالَ: "الْجِهَادُ فِي سَبِيلِ اللهِ" قَالَ: ثُمَّ مَاذَا؟ قَالَ: "حَجٌّ مَبْرُورٌ"
"Расулуллаһтан (с.а.с.): "Исламдағы ең абзал амал қандай?”, – деп сұралғанда, Ол (с.а.с.): "Аллаһ Тағалаға иман келтiру”, – деп жауап бердi.
Ал, одан кейiн?
Аллаһ Тағала жолында күресу.
Ал, одан кейiн ше?
Шариғат талабына сай орындалған қажылық.” Әбу һурайрадан (р.а.) Бухари және Муслим риуаят еттi.
"مَنْ حَجَّ هَذَا الْبَيْتَ، فَلَمْ يَرْفُثْ وَلَمْ يَفْسُقْ رَجَعَ كَمَا وَلَدَتْهُ أُمُّهُ"
"Қажылық амалын орындау барысында жаман сөз айтпаған және күнәлi iс iстемеген адам, қажылықтан анасы жаңа тұған нәрестедей пәк болып оралады.” Әбу һурайрадан (р.а.) Бухари және Муслим риуаят еттi.
"الْعُمْرَةُ إلَى الْعُمْرَةِ كَفَّارةٌ لِمَا بَيْنَهُمَا وَالْحَجُّ الْمَبْرُورُ لَيْسَ لَهُ جَزَاءٌ إِلاَّ الْجَنَّةُ"
"Бiр рет ғұмраға барғаннан кейiн, екiншi рет ғұмраға бару – арасында iстелген күнәларға кәффарат (күнәнi кетiретiн амал) болса, шариғат талабына сай орындалған қажылықтың жазасы тек жәннат болады.” Әбу һурайрадан (р.а.) Бухари және Муслим риуаят еттi.
"عَنْ عَائِشَةَ أُمِّ الْمُؤْمِنِينَ رَضِيَ اللهُ عَنْهَا، أَنَّهَا قَالَتْ: يَا رَسُولَ اللهِ! نَرَى الْجِهَادَ أَفْضَلَ الْعَمَلِ. أَفَلاَ نُجَاهِدُ؟ قَالَ: لاَ، لَكِنَّ أَفْضَلَ الْجِهَادِ حَجٌّ مَبْرُورٌ"
"Айша анамыз (р.а.) Расулуллаһтан (с.а.с.): "Я, Расулуллаһ (с.а.с.)! Бiздiң бiлгенiмiз, Исламдағы ең абзал амал – Аллаһ Тағала жолында күресу екен. Ондай болса, бiз де (яғни, әйелдер) жиһадқа қатыссақ болатын шығар?”, – деп сұрағанда, Расулуллаһ (с.а.с.): "Жоқ. Сендер үшiн жиһадтың ең абзалы – шариғат үкiмiне сай қажылық амалын орындау”, – деп жауап бердi.” Айша анамыздан (р.а.) Бухари риуаят еттi.
Арафат күнiнiң артықшылығы
"مَا مِنْ يَوْمٍ أَكْثَرَ مِنْ أَنْ يَعْتِقَ اللهُ عَزَّ وَجَلَّ فِيهِ عَبْدًا أَوْ أَمَةً مِنَ النَّارِ مِنْ يَوْمِ عَرَفَةَ وَإِنَّهُ لَيَدْنُو ثُمَّ يُبَاهِي بِهِمُ الْمَلاَئِكَة وَيَقُولُ مَا أَرَادَ هَولاَءِ"
"Аллаһ Тағала құлдарын тозақ отынан азат етуде Арафат күнiмен тең келетiн күн жоқ. Арафат күнi оларға перiштелер жақындап, мұсылмандарды көргенiн мақтаныш тұтады. Әрi, олардың дұғалары қабыл болуына тiлектес болады.” Айша анамыздан (р.а.) Муслим риуаят еттi.
Қажылықтағы өкiлеттiлiк
"عن ابن عباس رضي الله عنهما، أَنَّ امْرَأَةً قَالَتْ: يَا رَسُولَ اللهِ! إِنَّ فَرِيضَةَ اللهِ عَزَّ وَجَلَّ عَلَى عِبَادِهِ فِي الْحَجِّ، أَدْرَكَتْ أَبِي شَيْخًا كَبِيرًا لاَ يَسْتَوِي عَلَى الرَّاحِلَةِ، فَهَلْ يَقْضِي عَنْهُ أَنْ أَحُجَّ عَنْهُ؟ قَالَ لَهَا رَسُولُ اللهِ صلى الله عليه وسلم: "نَعَمْ"
"Бiр әйел: "Я, Расулуллаһ (с.а.с.)! Аллаһ Тағала құлдарына қажылықты парыз еттi. Алайда, менiң қарт әкем жолға жарамайды. Мен әкемнiң атынан қажылыққа барсам болады ма?”, – деп сұрағанда, Расулуллаһ (с.а.с.): "Иә, болады”, – деп жауап бердi.” Ибн Аббастан (р.а.) Бухари және Муслим риуаят еттi.
"جَاءَ رَجلٌ إلَى النَّبِيِّ صلى الله عليه وسلم فَقَالَ: يَا نَبِيَّ اللهِ! إِنَّ أَبِي شَيْخٌ كَبِيرٌ لاَ يَسْتَطِيعُ الْحَجَّ وَلاَ الْعُمْرَةَ، وَلاَ الْظَعَنَ؟ قَالَ: "حُجِّ عَنْ أَبِيكَ وَاعْتَمِرْ"
"Нәбиге (с.а.с.) бiр адам келiп: "Я, Аллаһтың Елшiсi (с.а.с.)! Менiң әкем өте қарт адам. Ол қажылыққа да, ғұмраға да, басқа сапарға да жарамайды”, – деп айтқанда, Расулуллаһ (с.а.с.): "Ондай болса әкеңнiң орнына қажылықты да, ғұмраны да өте”, – деп бұйырды.” Хадистi Ләқит ибн Ьамирден (р.а.) Әбу Дауд және Тирмизи риуаят еттi.
Жас балалардың қажылығы
"حُجَّ بِي مَعَ رَسُولِ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيهِ وَسَلَّم فِي حُجَّةِ الْوَدَاعِ وَأَنَا ابْنُ سَبْعَ سِنِينَ"
"Әкем Расулуллаһпен (с.а.с.) бiрге "қоштасу қажылығына[1]” барғанында менi өзiмен бiрге алды. Ол кезде менiң жасым жетiде едi.” Хадистi Әс-Саиб ибн Йазидтен (р.а.) Имам Бухари риуаят еттi.
"عَنِ ابْنِ عَبّاسٍ، أَنَّ النَّبِيَّ صلى الله عليه وسلم لَقِيَ رَكْباً بِالرَّوْحَاءِ. فَقَالَ: "مَنِ الْقَوْمُ؟" قَالُوا: الْمُسْلِمُونَ. فَقَالُوا: مَنْ أَنْتَ؟ قَالَ: "رَسُولُ اللهِ" فَرَفَعَتْ إِلَيْهِ امْرَأَةٌ صَبِيًّا فَقَالَتْ: أَلِهَذَا حَجٌّ؟ قَالَ: "نَعَمْ. وَلَكِ أَجْرٌ"
"Бiрде Нәби (с.а.с.) ар-Раухада (Ар-Рауха – мекен атауы) бiр керуендi кездестiрiп, керуендегiлерден: "Сендер кiмсiңдер?”, – деп сұрады. Керуендегiлер: "Бiз – мұсылманбыз. өзiңiз кiм боласыз?”, –дедi. Расулуллаһ (с.а.с.): "Мен Аллаһ Тағаланың Елшiсiмiн”, – деп жауап бердi. Сол уақытта бiр әйел қолындағы сәбиiн көтерiп: "Мынау сәби қажылықты орындаса бола ма?”, – деп сұрады. Расулуллаһ (с.а.с.): "Иә, болады. Оның сауабы саған жазылады”, – деп жауап бердi.” Хадистi Ибн Аббастан (р.а.) Имам Муслим риуаят еттi.

Дайындаған: «Ықылас» мешітінің имамы Ұлықбек Алдиакбарұлы.

[1] "қоштасу қажылығы”, – Пайғамбарымыздың (с.а.с.) жасаған соңғы қажылығы.




shamshatУақыты: Жұма, 29.Қазан.2010, 01:57 | Хабарлама # 4
Майор
Тобы: Модераторлар
Жазған хаттар саны: 61
[ ]
Ажыратылған
Сәбидің қажылығы және оның үкімі
Барлық ғұламалардың ортақ пікірінше, балиғатқа толмаған, алайда есін біліп қалған сәбидің жасаған қажылығы дұрыс болып есептеледі. Бірақ ол қажылығы нәпіл амалдардың қатарына жатады. Яғни парыз қажылығының орнына жүрмейді. Сәби парыз қажылығын шамасы келсе, балиғатқа толғаннан кейін жасауы керек.
Ибн Аббас (Аллаһ әкесі екеуіне разы болсын): «Бір әйел сәбиін кетеріп: «Уа, Аллаһтың елшісі! Мынаған қажылық болады ма?» - дейді. Ол с.а.с.: «Иә, және саған сауап», - деп жауап береді», - деген[1].
Ғалымдар осы хадисті сәбидің қажылығының дұрыс екендігіне дәлел ретінде келтіреді.
Ибн Аббас (Аллаһ әкесі екеуіне разы болсын): «Аллаһ елшісі с.а.с.; «Кез келген сәби қажылық жасағаннан кейін балиғатқа толса, оған басқа (парыз) қажылығын жасау міндет», - деді», - деп айтқан[2].
Сәби қажылығының оның жағдайына қарай кейбір өзіндік ерекшеліктері бар:
1. Ақыл-есі кірмеген (шамамен алты жасқа келмеген сәби) сәбидің орнына уәлиі (әкесі немесе оны қажылыққа алып барған адам) ихрамға ниет етіп, ихрам киімін кигізеді, онымен бірге тауап, сағи жасайды, Арафатқа алып шығады және сәбиді ихрам кезінде тыйым салған амалдардан сақтап жүреді. Бірақ оның орнына тауаптан кейінгі екі ракағат намазды оқымайды.
2. Ақыл-есі кірген, жақсы мен жаманды ажыратып қалған сәби міндетті түрде әкесінің не қажылыққа ертіп келген уәлиінің нұсқауымен өзі ихрамға ниет етеді әрі орындай алатын қажылық амалдарының барлығын өзі жасайды. Мұндай жағдайда оның шамасы келетін амалдарды уәлиіне орындауға болмайды.
Жәбир (Аллаһ оған разы болсын): «Аллаһ елшісімен с.а.с. бірге қажылық жасадық. Бізбен бірге әйелдер және сәбилер болды. Сонда сәбилердің атынан тәлбия айттық және тас лақтырдық», - деді[3].
1. Ханафи мазһабында, егер бала ақыл-есін тоқтатқандығына және тоқтатпағандығына қарамай, қажылықтың бір парызын орындай алмай, оны бұзып алса немесе уәжіптерінің бірін бұзса, оған ешқандай жаза жоқ. Себебі шариғат амалдары сәбиге парыз емес.
2. Ханафи мазһабында егер балиғат жасына толмаған бала Арафатта тұрудан бұрын балиғатқа толып, жаңадан ихрам халіне кіріп, қажылыққа ниет етсе, ол парыз қажылық орындаған болып есептеледі. Ал егер алғашқы ниетімен қалса, қажылығы нәпіл деп есептеледі және ол жағдайы келсе, кейін қайта парыз қажылығын жасауы қажет. Ал шафиғи мазһабы бойынша, ихрамға қайта кіргеніне немесе кірмегеніне қарамастан, оның қажылығы парыз қажылық болып есептеледі.
3. Балиғатқа толмаған бала қажылықтың қай түрін (тәмәттуғ немесе қиран) жасағандығына қарамастан, оған құрбандық (һәди) шалу міндет емес.
«Фиқһ әл-ғибадат» кітабы. Кәусар-саяхат баспасы. 442 бет.

[1] Сахих Муслим, Китәб әл-хаж, 2378.
[2] Әл-Бәйһақи, әс-Сунән әл-кубра, V том, 179-бет.
[3] Сунән Ибн Мәжәһ, Китәб әл-хаж, 3029.

shamshatУақыты: Жұма, 29.Қазан.2010, 01:57 | Хабарлама # 5
Майор
Тобы: Модераторлар
Жазған хаттар саны: 61
[ ]
Ажыратылған
ӘЙЕЛДЕРДІҢ ҚАЖЫЛЫҒЫ ЖӘНЕ ОЛАРҒА ҒАНА ҚАТЫСТЫ ҮКІМДЕР

1.Қажылық жасауға жағдайдың келу-келмеу мәселесінің үкімі еркектер мен әйелдер үшін бірдей. Тек, әйелдердің қасында махрамы болуы және идда мерзімінің аяқталуы керек.
2. Әйелдердің арнайы ихрам киімдері жоқ, олардың ихрамы жүзін және екі қолын білезікке дейін ашу арқылы жүзеге асады. Яғни әйелдерге қажылық кезінде жүзін және қолдарын жабуға рұқсат етілмейді. Тек бөтен еркектердің жанынан өткен кезде, беттерін көйлектерінің жеңімен, жаулықтарының ұшымен немесе басқа бір затпен көлегейлеуге болады.
Айша (Аллаһ оған разы болсын): «Біз Аллаһ елшісімен (с.а.с.) бірге мухрим[1] болган кезімізде көліктілер (аттылар) біздің қасымыздан өтетін. Егер олар бізбен қатарласса, біздің біреулеріміз басынан жилбабып[2] түсіріп, жүзін жабатып. Олар өтіп кеткеннен кейін оны (жилбабты) қайта ашатынбыз», - деген[3].
3. Қажылық сапарға шыққан әйелге ихрамға кіргенге дейін не кіргеннен кейін хайыз немесе нифас қаны келсе, ол қажылығын жалғастыра береді. Тек хайыздан немесе нифастан тазарғанға дейін тауап жасамайды. Сонымен қатар етеккірдің келуін уақытша тоқтататын дәрілерді қабылдауына да болады.
4. Әйелдер ихрам кезінде киген киіміне ихрам халіне өткенге дейін және одан кейін иіссу сеппейді және тәлбияны даусын көтеріп айтпайды.
5. Тауаптың алғашқы үш айналымында және сағида екі жасыл белгі арасында ерлер секілді жылдам жүрмейді, баяу жүріспен өтеді.
6. Қажылықтың барлық уақытында, мүмкіндігінше адамдар тығыз жерден алшағырақ жүреді.
7. Әйелге Муздалифада түнемеуге рұқсат етіледі.
8. Әйелдер шашын толық алдырмайды, олар тек шаштарының ұшынан аз ғана қысқартады.
9. Егер қажылық аяқталып, әйелдің қасындағы күйеуі немесе махрамы қайтатын болса, әйелге қоштасу тауабын жасау міндет емес. Мұндай кезде қоштасу тауабы оның мойнынан түседі және ол үшін ешқандай жаза өтемейді.
10.Әйел өзінің жеке байлығынан қажылық жасайды, оны қажылыққа алып бару күйеуінің міндеті емес. Тек күйеуі өз қалауымен оны қажылыққа алып баратын болса, өте жақсы.
«Фиқһ әл-ғибадат» кітабы. Кәусар-саяхат баспасы. 444 бет.

[1] Мухрим - қажылықты ниет етіп, ихрам халіне өткен адам.
[2] Жилбәб - ұзын, бүкіл денені жауып түратын әйелдер киімі.
[3] Сунән Әбу Дауд, Китәб әл-хаж, 1562.

AdminУақыты: Жұма, 29.Қазан.2010, 17:07 | Хабарлама # 6
Лейтенант
Тобы: Әкімшілік
Жазған хаттар саны: 79
[ ]
Ажыратылған
Столпы Хаджа

По ханафитскому мазхабу:
Ихрам.
Стояние на Арафате.
Обход вокруг Каабы (таваф аль-Ифада).

По шафиитскому мазхабу:
Ихрам.
Стояние на Арафате.
Обход вокруг Каабы (таваф аль-Ифада).
Ритуальный бег между склонами Сафа и Марва.
Сбривание или подстригание волос на голове.

AdminУақыты: Жұма, 29.Қазан.2010, 17:07 | Хабарлама # 7
Лейтенант
Тобы: Әкімшілік
Жазған хаттар саны: 79
[ ]
Ажыратылған
Виды Хаджа

Существует три вида обрядов, связанных с выполнением священной обязанности Хаджа:
Аль-Ифрад, совершение только Хаджа, без Умры.
Ат-Таматту, совершение сначала умры, а потом и Хаджа, по отдельности.
Аль-Кыран, совершение Умры и Хаджа в совмещенном виде.

Наиболее предпочтительный вид — Ат-Таматту. Этот способ совершения хаджа рекомендовал своим сподвижникам Пророк Мухаммад, (салляллаху алейхи ва саллям). Хадж ат-Таматту подразумевает совершение в течение обозначенных месяцев Хаджа сначала обрядов Умры (малого паломничества), а затем Хаджа (основного). Паломнику, совершающему Хадж Ат-Таматту, надлежит принести в жертву животное. Тот, кто не в состоянии совершить жертвоприношение, соблюдает пост в течении трех дней во время Хаджа и семи дней по его окончании.

AdminУақыты: Жұма, 29.Қазан.2010, 17:08 | Хабарлама # 8
Лейтенант
Тобы: Әкімшілік
Жазған хаттар саны: 79
[ ]
Ажыратылған
Как совершить хадж Таматту

Ихрам. Мужчина должен снять всю одежду и надеть два куска белой материи, которую называют ихрам. Также ему следует надеть тапочки. Для женщин ихрамом является обычная одежда соответствующая Шариату. Ихрам следует надевать в состоянии омовения.

Намерение. Паломники, следующие в Мекку наземным транспортом, одеваются в ихрам и делают намерение на месте в микате. (О нахождении миката должен сообщить руководитель группы).

Паломники, следующие в Мекку воздушным транспортом, делают намерение для хаджа над микатом. За 15 минут до нахождения над микатом и во время пересечения точки микат пилот объявляет об этом паломникам, и при необходимости, его объявление переводят на русский язык руководители групп. Намерение достаточно сделать в сердце, но лучше выразить и словами:
اللهم لبيك عمرة
«Аллахумма ляббейка умратан»

После намерения совершить умру на протяжении всего паломничества мужчинам громко, а женщинам про себя рекомендуется повторять тальбийю:
لَبَّيْكَ اللّهُمَّ لَبَّيْكَ، لَبَّيْكَ لا شَرِيكَ لَكَ لَبَّيْكَ، إِنّ الحَمْدَ وَ النِّعْمَةَ لَكَ وَ الملكَ، لا شَرِيكَ لَكَ
Ляббайка-Ллахумма, ляббайк. Ляббайка ля шарика ляка, ляббайк! Инна-ль-хамда ван-ни ’амата ляка ва-ль-мульк, ля шарика ляк!

(Вот я перед Тобой, о, Аллах! Вот я перед Тобой! Вот я перед Тобой! Нет у Тебя сотоварища! Хвала Тебе, милость и власть принадлежат Тебе! Нет у Тебя сотоварища!)

После прибытия в Мекку размещения и кратковременного отдыха, паломнику следует отправиться в мечеть аль-Харам к Каабе для совершения Умры. Вначале совершают таваф (семикратный обход вокруг Каабы).

Таваф начинают и заканчивают в месте, отмеченном черной линией и светящимся зелёным знаком на стене мечети. В начале каждого круга паломник приветствует Черный Камень правой рукой и поворотом головы со словами:
بسم الله الله أكبر
«Бисмиллях, Аллаху Акбар!»

Желательно, чтобы во время тавафа правое плечо было открыто, а левое закрыто ихрамом:

Во время тавафа следует обращаться к Всевышнему с просьбами и дуа, можно читать Коран. В конце каждого круга между Йеменским Углом и Черным Камнем паломник говорит:
رَبَّنَا ءَاتِنَا فِي الدُّنْيَا حَسَنَةً وَ فِي الأَخِرَةِ حَسَنَةً وَ قِنَا عَذَابَ النَّارِ
Раббана! Ати-на фи-д-дунья хасанатан ва Фи-ль-ахирати хасанатан, ва кына ’азаба-н-нар!

(Господь наш! Дай нам хорошее в этой и потусторонней жизни и убереги нас от мучений Ада!)

Если паломник сомневается, сколько кругов он совершил, например, сделал ли он три или четыре круга, то продолжает, считая с трех, то есть с того числа, в котором он уверен.

После окончания тавафа паломник совершает намаз в два раката по возможности в месте «Макам Ибрахим», но если это будет препятствовать совершению тавафа другими паломниками, можно совершить этот намаз в любом месте мечети. Оба плеча во время этого намаза желательно закрыть ихрамом. Согласно сунне, в первом ракате читают суру «аль-Кафирун», во втором – «аль-Ихляс».

AdminУақыты: Жұма, 29.Қазан.2010, 17:09 | Хабарлама # 9
Лейтенант
Тобы: Әкімшілік
Жазған хаттар саны: 79
[ ]
Ажыратылған
AdminУақыты: Жұма, 29.Қазан.2010, 17:09 | Хабарлама # 10
Лейтенант
Тобы: Әкімшілік
Жазған хаттар саны: 79
[ ]
Ажыратылған
Затем паломник отправляется в сторону холма ас-Сафа, попив по дороге воду Замзам.

На ас-Сафа следует читать аят:
إِنَّ الصَّفَا وَ الْمَرْوَةَ مِنْ شَعَائِرِ اللهِ فَمَنْ حَجَّ الْبَيْتَ أَوِ اعْتَمَرَ فَلاَ جُنَاحَ عَلَيْهِ أَن يَطَّوَّفَ بِهِمَا

(Поистине, ас-Сафа и аль-Марва - из числа знаков Аллаха. Тому, кто совершает Хадж к Дому или Умру, дозволено обойти их. И кто изберет добро по собственному почину, [пусть знает], что Аллах — Воздающий по заслугам и Знающий). (Сура «Алъ-Бакара». аят 158).

И, обратившись в сторону Каабы читать дуа:
لاَ إِلَهَ إِلاَّ الله وَحْدَهُ لاَ شَرِيكَ لَهُ، لَهُ الْمُلْكُ وَ لَهُ الْحَمْدُ وَ هُوَ عَلَى كُلِّ شَيْءٍ قَدِيرٌ، لاَ إِلَهَ إِلاَّ الله وَحْدَهُ، أَنْجَزَ وَعْدَهُ، وَ نَصَرَ عَبْدَهُ، وَ هَزَمَ الأَحْزَابَ وَحْدَهُ.
Ля иляха илля-Ллаху вахдаху ля шарика ляху, ляху-ль-мульку, ва ляху-ль-хамду ва хуа ’аля кулли шайин кадир! Ля иляха илля-Ллаху вахдаху, анджаза ва ’даху, ва насара ’абдаху ва хазама-ль-ахзаба вахдах!

(Нет бога, кроме Аллаха, у которого нет сотоварища, Ему принадлежит владычество, Ему хвала, Он Всемогущ! Нет бога кроме Аллаха, который выполнил Свое обещание, помог Своему рабу и один разбил (вражеские) племена!)

Потом паломник начинает Са’й - движение от холма ас-Сафа в сторону холма аль-Марва и обратно. Между отрезками пути, отмеченными зелёным светом, мужчинам следует ускорять шаг. Дойдя до аль-Марвы паломник обращается в сторону Каабы, и повторяет аят и дуа, прочитанные на ас-Сафе (см. выше). Затем паломник снова возвращается к ас-Сафе и читает упомянутые аят и дуа. Так повторяется семь раз. Путь от от ас-Сафы до аль-Марвы считается одним отрезком, а обратно – другим. Таким образом получается, что паломник заканчивает Са’й в аль-Марве, дойдя до неё в четвёртый раз. На протяжении всего обряда желательно читать дуа, священные аяты и зикры. Дойдя до аль-Марвы в последний, седьмой раз, паломник, уже не читая вышеприведённые аят и дуа, может покинуть ас-Сафу и аль-Марву. Са’й считается завершённым, и паломнику можно совершить обряд укорачивания волос. Мужчины стригут волосы или бреют голову, женщинам достаточно состричь прядь волос длиной с палец.

На этом Умра считается совершенной, и паломник может снять ихрам и носить обычную одежду до 8-го дня месяца Зуль-Хиджа (дня тарвия).

8-го дня месяца Зуль-Хиджа начинается следующий этап Хаджа. В месте проживания в Мекке паломник одевает ихрам (выполняя те же действия, что и в первый раз: полное омовение, стрижка ногтей и т.д.) и отправляется в Мину. Там он размещается в одной из палаток для паломников. В Мине намазы аз-Зухр, аль-Аср и аль-Иша совершают в сокращенном виде в два раката, но во времени не соединяют.

9-ый день Зуль-Хиджы, в день Арафа, после утреннего намаза паломник отправляется из Мины в долину Арафа. Пребывание в долине Арафа 9-го числа месяца Зуль-Хиджа считается обязательным и главным условием Хаджа. В этот день намазы Аз-Зухр и аль-Аср сокращают и соединяют, совершая их во время аз-Зухр. В день Арафа до захода солнца паломнику следует оставить мирские дела и посвятить всё это время поклонениям, чтению Корана, дуа, зикров. Также следует помнить, что в этот день в долине Арафа одновременно находится почти четыре миллиона паломников. Поэтому важно проявлять максимальную организованность и следовать указаниям руководителей, чтобы не потеряться и не отстать от своей группы.

После захода солнца паломников доставляют в долину Муздалифа. Следует особо отметить, что ожидать подачи транспорта лучше в палатках, и выходить на посадку только по приглашению руководителей. Паломникам следует соблюдать спокойствие и достоинство, пропускать пожилых и женщин вперед, помогать им при посадке в транспорт.

В Муздалифе паломники совершают намаз совмещая аль-магриб и аль-иша во время аль-иша, при этом намаз аль-иша сокращают до двух ракатов. Намаз аль-магриб и аль- иша в Муздалифе желательно совершить сразу по прибытию, не откладывая. Если паломник по дороге в Муздалифу задержится, то ему разрешается совершить эти намазы в пути. В Муздалифе следует собрать камешки для обряда бросания камней (49-70 шт). Размер камешков указан на рисунке.

AdminУақыты: Жұма, 29.Қазан.2010, 17:10 | Хабарлама # 11
Лейтенант
Тобы: Әкімшілік
Жазған хаттар саны: 79
[ ]
Ажыратылған
AdminУақыты: Жұма, 29.Қазан.2010, 17:10 | Хабарлама # 12
Лейтенант
Тобы: Әкімшілік
Жазған хаттар саны: 79
[ ]
Ажыратылған
После полуночи паломники возвращаются в Мину. После утреннего намаза начинается первый день аййяму-ташрик (дни бросания камней). Время бросания камней продолжается 24 часа: от утреннего намаза до утреннего намаза следующего дня. В первый день бросания камней паломник отправляется к месту аль-Джамарат. В этот день он бросает 7 камешков только в Джамра аль-кубра. Бросая каждый камешек, паломник произносит: «Бисмиллях, Аллаху Акбар!» После возвращения в Мину паломник режет (поручает резать) жертвенное животное, стрижет волосы и снимает ихрам. Его состояние называется малый тахаллюль, ему разрешается всё, что можно вне Хаджа, кроме супружеской близости. Далее паломнику можно остаться в Мине до 12 числа месяца Зуль-Хиджа, но он должен будет покинуть Мину до времени намаза аль-магриб (или паломнику следует остаться до 13 Зуль-Хиджы). Каждый день пребывания в Мине в дни аййяму-ташрик (кроме первого) паломник должен совершать обряд бросания камешков, бросая в каждую Джамра по семь камешков, начиная с малой Джамра.
AdminУақыты: Жұма, 29.Қазан.2010, 17:10 | Хабарлама # 13
Лейтенант
Тобы: Әкімшілік
Жазған хаттар саны: 79
[ ]
Ажыратылған
AdminУақыты: Жұма, 29.Қазан.2010, 17:11 | Хабарлама # 14
Лейтенант
Тобы: Әкімшілік
Жазған хаттар саны: 79
[ ]
Ажыратылған
После завершения обряда бросания камешков Хадж считается завершённым, но перед тем как покинуть Мекку, паломнику следует совершить таваф аль-вада` (прощальный таваф). Таваф аль-вада (как и любой таваф) состоит из семикратного обхода Каабы. После его завершения паломник должен покинуть Мекку. При этом желательно не задерживаться в Мекке без причины, и не совершать покупки (это можно сделать до тавафа аль-вада).
Примечания
Несовершеннолетний может совершить Хадж, но это не освобождает его от обязанности совершить Хадж в дальнейшем, когда он достигнет совершеннолетия.
Обряды, которые ребёнку выполнить не под силу, (например, бросание камней) за него делают родители или сопровождающие взрослые.
Женщины в период месячных выполняют все обряды кроме тавафа, который можно совершить после окончания этого периода.
Женщинам, пожилым и немощным разрешается поручить бросать камни другим паломникам. Паломник, которому поручено бросать камни за других, должен бросить сначала камни за себя, потом (сразу) за поручившего.
Пожилые и больные не имеющие надежды на выздоровление имеют право поручить совершить Хадж за себя другому, при условии, что тот уже совершил Хадж за себя.
Так же тому, кто ранее уже совершил Хадж, разрешается совершить Хадж за умершего.
AdminУақыты: Жұма, 29.Қазан.2010, 17:11 | Хабарлама # 15
Лейтенант
Тобы: Әкімшілік
Жазған хаттар саны: 79
[ ]
Ажыратылған
Что запрещается в ихраме
Стричь волосы и ногти.
Наносить духи на тело или ихрам.
Мужчинам одевать головной убор.
Жениться или быть сватом.
Супружеская близость и ласки.
Мужчинам надевать сшитую одежду.
Охотиться.

Считается простительным, если тот, кто нарушил один из этих запретов, сделал это по незнанию, забывчивости или принуждению. Тот, кто сделал это преднамеренно, должен обратиться к имам или алимам за разъяснениями о том, что ему следует делать в качестве искупления.

Сұхбат » ...:: Аллаһтың құзырында қабыл болатын дін, тек - Ислам ғана ::... » ҚАЖЫЛЫҚ және УМРА » Қажылық 2010
Страница 1 из 212»
Поиск:


© 2008-2015 Діни-танымдық сайт. [Абу Ханифа мазхабы бойынша]
Сайттағы мәліметтерді жариялаған кезде гиперсілтеме жасалуы тиіс
Сұхбаттағы (форум), шәйханадағы (чат) жазулар мен сайттағы білдірілген пікірлер сайт көзқарасы болып саналмайды